17.01.2009

Kafadan eleştirel post

Anam anam anam oyyy. Kollarım koptu kopacak günlük.

Zaten uyanırken de bir yamukluk olacağını anlamıştım bu gün.

Hahaha, valla ne acayip şey, resmen elim titriyor yazarken, hatta tuşlara basamıyorum desem yeridir yurdudur, hakkıdır Hakk'a tapan milletimin istiklal.

Sabah sabah kahvaltıyı takiben gerçi önce komşumuzun kafasını yardığı haberinin verildiği telefon ile uyandırılmıştım, annemi kapıdan çıkarken gördüğümde ben de dedemle ananemin ve babamın oturduğu sofraya oturmak üzereydim.

Ya konu dağıldıkça dağıldı, geçen gün komşumuz pencerelerini değiştirip plastik pencereler alınca çıkan doğramaları da biz almıştık, çünkü evimizde soba var bizim ve soğuk kış gecelerini beklemiyoruz sobayı yakmak için direkt yakıyoruz öyle içimizden geldiği gibi. Sonra efendim gecenin bir vakti hızsızlar gibi gidip komşunun bahçesinden doğrama götürürken bir yandan da "ulan biri şimdi beni görse ne derim acaba" sorunsalıyla boğuşmaktaydım. Aslında ortada bir sorun yoktu, olayı heyecanlandırayım istedim sadece. Sonra efendim annemin bu pencereleri kesirdetmeye yeltenmesini duyduktan sonra artıkın duramazdım ve durmadım da. İndim bahçeye.

Ama yani uzun zamanlar sonra bu tip bir aktivasyon cidden beni sandığımdan daha çok zorlamıştı. Testereyi alıp, etrafımda dolaşan manyak tekir kediyi kovaladıktan sonra tonlarca doğramayı doğramaya giriştim.

Abowa hala kolum ağrıyor ya.

Kesirdettiğim doğramaları getirip sobanın yanına koyduğumda ananemin tepkisi ilginçti, "Aaa oğlum sen mi kestin bunları?" "e herhalde anane" "Aman dikkat et kafana gözüne vurma." "Ya anane kafamın üstünde kesmiyorum ki bunları, testereyle" "Olsun nacakla vururken falan zıplayıp kafana çarpmasın." "Olur :)"

Ananemin dün yemekteyiz programındaki şahıslara yaptığı yorum ise cidden olaylara farklı bir bakış açısı getirir nitelikteydi. :)

"Pisboğaz yahu bunlar." "Yiyip yiyip bir de konuşuyorlar." "Hort hort ötüyorlar ama maşallah tabaklarda bir şey kalmamış."

Ben anlıyorum neden böyle psiokolocikman deli olduğumu zaman zaman bazen. Tıp ilmi buna genetik diyor, biz de "var var bizim ailede bir şey" diyoruz.

Hahaha bir de dün akşam şu adanalı abimizin ev sahibesi kadın hakkındaki yorumu cidden ortamda yarılmalara neden oldu, salonda inildeyen kahkahalar için kendisine şükranı borç biliriz. Adanalı abinin ev sahibesi hakkındaki yorumunu aynen aktarıyorum.

"Şimdi Fatma Hanım kafadan eleştiriyi yiyince dağıldı tabi." ahahaha.

Şimdi gidiyorum günlük, sonra geleceğim. Düzgün dur, kafanı gözünü yarma, kafadan eleştirel bakarım sana ona göre.

Hiç yorum yok: