24.05.2009

Tarih tekerrürden izafiyettir

Sevgili günlük şöyle bir yarım saat kadar  dışarlarda yürümem gerekti biraz. Ve sürekli yaşadığım bir olay yine tekerrür etti.

Ya şimdi kaldırımlarda yürürken şöyle şeyler olur, herkes yaşamıştır. Yürüyorsundur yolunda. Bir dükkandan bir sokaktan farketmez bi'şekilde yola giren bir kadın yanında yürümeye başlar. Yahu bu hep benim başıma geliyor.

Yürüyorum güzel güzel yolumda, acelem de yok, sakin sakin gidiyorum öyle, nerden çıktıysa bir baktım 1 adım önüme bir kadın gelmiş, aynı hızda yürüyor. 

Şimdi böyle durumlarda sakin olup, soldan hızlı hızlı kadını sollayıp yola devam etmek gerekir ki, esnaf mesnaf kadını takip ediyorum sanmasın. Hayır kadın da paranoyaksa bi'de yandık zaten. Neyse efenim, ben taktım 2.vitese soldan baktım kimse gelmiyor ileriden hızlandım geçmeye niyetlendim. Haydaa, benle birlikte kadın da hızlanmış, yürüyor gene yanımda. Ben hızlanıyorum, kadın da hızlanıyor. Hayır yani ablacım derdin ne, beni geçebileceğini mi zannediyorsun anlamıyorum ki. O hızlandıkça ben de hızlandım. Yavaşlayamıyorum da şimdi. Böyle durumlarda öyle birden yavaşlamak da olmaz, çünkü aslında hızlanırken sanki o kadını geçmek için değil de, zaten hızlı yürüyormuşsun gibi yapman lazım, yoksa bu sefer dalga mı geçion lan benle diyerekten çanta manta da yenilebilir kafaya. Hayır yani yol da boş değil artık ilerden de insanlar gelmeye başladı. Ya karşıdan gelene bodoslama girecem, ya kadını dükkan camlarına ilan yapıcam. Takayım çelmeyi düşüreyim yere dedim içimden ama şimdi esnaf faktörü gene, hiç yoktan linç edilme durumu var. 

Yoruldum valla, ne zor durum, kadını geçicem diye koşacam nerdeyse yolda, ne atletik kadınmış diye düşünürken, kadın birden camlara bakıp yavaşlamaya başladı. Aferin bak bi bahane buldu hemen, camlara doğru meyledip yavaşladı. O da biliyor demek ki birden yavaşlanmayacağını. [İnsan çevresinde kendi gibi rahatsız tipleri görünce bir seviniyor ki anlatamıyorum şu anda :] ]

Sonra ben de yavaşladım tabi, ortada geçilecek bir kadın yoksa neden koşuyorum ki yolun ortasında değil mi çok saçma.

Eski sakin yürüyüşüme geri dönmüş, yavaş yavaş yürüyorken, az önceki kadın yanımdan hızla geçip gitti. Vay vaay, planlamış demek ki bunların hepsini iki dakika içinde içten pazarlıklı pis kadın. Hepsi numaraymış demek ki, manyak kadın. Çok meraklıydım seni geçmeye, yürrüü anca gidersin.

Ama ne oldu, ilerdeki yaya geçidinde paşa paşa bekledin beni kırmızıda. :]

2 yorum:

Adsız dedi ki...

ahahah çok hoşuma gitti bu yazı ya. ama ben olsam bırakmazdım koşuyu=)

Monera dedi ki...

Hahaha :] koşardık o zaman Burcucum yol boyunca.