26.08.2009

mental meltdown

Abi hayatta insanın midesi yanıyor bazen, çok acı bir durum bu mide yanması, ülser mülser mi var lan yoksa bende, gastirit di'cem de demiyorum zaten gastirit diye yazılmaz bir de gas mas delikanlıyı bozar gaslı şeyler, o zaman ismail tirit'ten türüdüne bandım isimli türküyü tüm gastiritli vatandaşlarımızıa armağan edelim de bu paragrafı da nasıl bağlayacağız derdinden kurtulalım.

İyiden iyiye nonpoint bağımlısı haline gelmeye başladım günlük ben bu arada. Ra-bia diye bir şarkıları var, ilk gördüğümde aa dedim ulan rabia diye şarkı yapmışlar bak sen şunlara dedim, baktım, valla yapmışlar. Meğersem ra-bia aynı zamanda ispanyolca bir kelimeymiş, tüü senin cehaletinin bedelini kimler ödesin bre utanmaz git öte nazi yaptır şurada. Çok da tın, sevmem ki ben hem ispanyolcayı, hatta gıcık bile olabilirim. Ama ilginç yani hem de acayip anlamları var imiş bu ra-bia'nın [böyle okunuyor da ondan böyle yazıyorum ra'bia diye okunuyor. ra!bia anladın, ok uzatmıyorum.] Ra-bia, medicine demekmiş mesela, veterinary demekmiş mesela, sonra bir de 3 yılan başlı mitolojik hatun kişi anlamında da bir anlamı varmış mecazi olaraktan, bir de fury, rage falan demekmiş yine mecazi anlam bakımından. Evet gereksiz ispanyolca dersimizin sonuna geldiğimiz bu satırlardan sonra aklıma gelen ilk kelimeyle diğer paragrafa başlamayı düşünüyorum. Bakalım...

Ulan kalem geldi aklıma, hay beyin kıvrımlarım ya, önümde kalem var iki tane, böyle aklıma ilk ne gelecek acaba dediğimde ilk kalemleri görüyorum, hop aklıma kalem geliyor, ne kadar saçma, ama işte aslında saçma değil, fiziksel bir ispat, görüntü sesten sonra her zaman önce gelir. [Hahahah nasıl bir cümle lan bu, görüntü her zaman sesten önce gelir.] Aslan görüntü bastır. [Ohoo iyice dağıldı, mental meltdown. Bu kelimeyi de yeni öğrendim pek sevdim.]

Aylardır, ama cidden aylardır, kendime 13.3 inçlik bir lapintop alsam mı almasam mı çıkmazında debeleniyorum. Sonra bakıyorum ulen 10 inçlik netbuklar var yarı fiyatına, lan manyak mıyım lapintopa lapin gibi o kadar para akıtılır mı diyorum, netbuk alayım en iyisi diyorum, sonra da ama onların da performansı pek güdük be abi diyor içimdeki teknolojik gurme, ya harbiden diyorum, ulan bir fl stüdyo kurayım desem çalıştırır mı bilemiyorum. [Ki bu puroğramı da henüz daha çözemedim o da ayrı bir konu, kursan ne olacak dediğini duyar gibi oluyorum.] Ve bu beni cidden çok endişelendiriyor. Çünkü müzük ruhun gıdasıdır ya o bakımdan. Evet müzük. Ben de o zaman diyorum ki, salla lapintopu sen tofıl'a kastır boşver.

Ah günlük aaah, bu nonpoint beni kırdı geçirdi resmen cebren ve hile ile duvardan duvara vuruyor, seksen bir türlü sekmesen iki. Valla dayanamıyciğim ekliyciğim şöyle en afilisinden bir şarkılarını daha birazdan. Hatta birazdan neden ekliyorum mirim, küt diye şimdi ekleyeyim. "Any advice?"



Bak gördün mü, kartopu alıp ördün mü? Emesende ememesen de bu emesen insan iletişmesi açısından pek faydalı bir eser günlük cidden. Şu kişisel ileti olayı var mesela [ne kadar alakaya maydanoz gidiyoruz] emesenin herkes bilir, yahu hiç mi gelmez aklına kardeşim şöyle methiyeler düzmek kişisel iletinde, yok, ot gibi emesen kullanıyorum, ne kişisel ileti ne bi'şey.

Neler var efenim, kişisel iletileri acayip destansı kişisel iletiler var, neler gördü bu gözler.

Bak konu açılmışken, var mısın yok musun sen ne ayaksın'ı izledim az önce [konu açılmışken?] Muhlis görüntülü bir abimiz yarışıyor. Abi yüksek para çıkma ihtimali insanların aklını yitirttiriyor efenim. Yok böyle bir metamorfoz başka alemde. Ortamın galeyanına entegre oluyor en efendi kişilikler bir anda, birazdan gömleği çıkarıp bele bağlayacak hayta. Dişler 32, kolay para, OoOoOoO şeklinde bir tribün tezahüratları, insan üçyüzellimilyon defa adını duyarsa tüm stüdyodan hep bir ağızdan gaza gelmez de ne olur efenim. Aha çıkardı çıkaracak gömleği. Haydeee. Kutuyu açalım. Beey, bey, benim doğum günüm şu şu zaman, bak uğurlu gelir belki, onu bir hatırlatayım dedim. [Bababa psikolojik baskıya bak, istersen açtırma] Abi efendi tabi, iyi onu açalım. Sonra gacırt. Beşyüzbin. Ama dedik biz sana büyük hissediyoruz diye, bak n'oldu? Dip. Aldın mı beşyüzbini? Eh pastayı keserken bizi hatırlarsın artık. Any advice?

:]

Hiç yorum yok: