28.09.2009

Durum raporu veriyorum, kafadankontakım.

Sevgili günlük, bu akşamki servis yolculuğum "Sonic Youth" ile başlıyor. Büşündüm ki, akşam eve gidip bi'şeyler yazmak istediğimde kafakontak olduğum için pek bi'verim alamıyorum. O zaman napiym napiym dedim, eve gitmeden yaziym dedim. Aferim bana. [Büşündüm ne lan? Düşündüm o düşündüm. :] ]

Bak bu cadde hep böyle. Safi trafik. Full trafik. Fûl diye de bir çiçek var bildin mi sen onu? Evet oldukça alakasız gidiyor.

Aa ben bugün telefonla sürücü kursuna yazdırdım kendimi günlük. Hayır len, telefonla sürücü kursu değil, yani telefonla yazdırdım, telefon açtım yani, ahaha geri misin nesin sen de bi' anlamadın. Aradım, merhaba ben sürücü kursunuza yazılmak istiyorum dedim. Kimliğin tıpkıçekimini gönderdim, hop hemen yazıldım. Sonra, yahu dedim ben var çalışmak akşamları gelememek bu sizin için sorun olmak? Kadın da aa ne demek yahu, iki barış çubuğu tüttürür, biraz da ateş suyu içeriz hallederiz dedi. Ahaha dedim bu da maniako. Oh oh ne şugar. Hey sen soluk benizli, biz buralarda yenileri pek sevmeyiz.

Anlayacağın trafiğe bir aslan parçası daha geliyor, yürrü be koçum. Canavar canavar.

Okullar da açıldı, trafik felçingen. Şimdi akıl var mandik var, bu trafiğe çıkılır mı kuzum hiç? İnsan ya sinir hastası olur ya da cezaevine girer ya da rehabilitasyonalite. [Olm iyice dağıttın sen bu kelime uydurma dilbilgisini katletme olaylarını] Acilen homofis olayına girmek lazım. Homo değil len, hom hom. Töbe töbe, homo momo.

Şimdi ehliyet alınca araba da lazım. Şöyle bir 69masteng fena da olmaz hanü, ey devletlüm.

Hani bir ingilizce hikaye kitabı almış idim ya geçen günlerde, güya okuyacaktım, şimdi onun üzerinde yazıyorum bu satırları sana günlük, işte bak baht meselesi, kitabın bile bahtlısı olsun.

Oğlum bu köprü yolunda ne kadar çok seyyar satıcı var. Acayip. Simitçi, kahveci, gazozcu, şinanay da yavrum hopa dongi dongi donga bonga. Ugo ugo bungo. [aklıma zaman zaman Çelik gelir, ve uzun kalmaz gider.]

Yahu bababa tipe de ba, şu çocuk yaşta altlarında porşeyle gezen tiplere nasıl gıcık oluyorum anlatamam günlük, ya bi' havalar bi' havalar, ulen kendi icat etse arabayı bu kadar hava yapmaz. Püü, madem uzanamıyorum o halde neden mundar demeyeyim.

Uyu uyu boşver.

Bak yorgunsun, öyle kafayı yatırmışsın geriye gökyüzüne bakaa bakaa gidiyordum cam kenarında. Bak ne huzur, kulaklıkta şarkılar falan, güzel de bir gökyüzü. Sonra hop köprü altından geçiyorsun mesela, aa o da ne... Sevgili kadınlar, köprüden falan geçerken, köprü altından geçen servislerde bezgin bezgin uyumaya çalışan ve gökyüzüne bakıp hayaller kuran bazı insanlar altınızdan geçiyor, etek neyim giydiğinizde bunu aklınızdan geçirin. Püü utanmaz, kapa gözlerini ne bakıyorsun, püü, yere bak, arabalara bak, püü, plakalara bak, püüüü. Lanoliy?

Yok abi bu trafiğe girilmez araba maraba alınıp da. Akıllı insan servisi kaçırmayan insandır bunu da buraya yazıyorum. Cağnım civanmert servis şöförü, çilekeş insan, öpsün seni glorya estefan. Lan yat zıbar saçma saçma n'apıyon? Hey wassap? wadaab? wadaa? [Bu worldcard'ın "vadaa" sı, "watsaaaap" ın en zenci diksiyonundan mı geliyor. Hey vadaaa?]

İşte böyle.

[Sakın :] ]

Hiç yorum yok: