1.10.2009

albeniyleyoğurt

- Alo?
- Alo?
- Geldim hazırlanıp çıkıyorum birazdan.
- Ya ne dicem, Albeni alsana gelirken.
- 5'li mi?
- Al 5'li al, tekli al, yok yok 5'li al, hep beraber yeriz.
- Ya bir de yoğurt alsana aslında.
- Yoğurt.
- Dost yoğurdun 1 kilo olanları var onlardan.
- Olur.
- Alabilirsin değil mi? 1,5 kilo değil ama, 1 kiloluklardan.
- Ne bulursam alırım.
- Hayır yahu, 1 kiloluk al onlar daha güzel.
- Yahu 1,5 kiloyla 1 kiloluk yoğurdun tadında fak mı olur? Nasıl şey bu?
- Farklı farklı 1 kiloluklar daha güzel.
- Oooooldu tamam.
- Albeni'yle yoğurt.
- Ooooldu.
- Geç kalma.
- Oooldu, tamam kapadım, öptüm şapşup.

[Velhasılıkelam: Ablalar ilginç insanlardır :] ]

Ya bi' de farkettim ki flashdiskimi sadece lost'un bölümlerini işten eve getirmek için kullanıyormuşum yerini unuttum şimdi iyi mi? [ee bişey mi yapmalıyız bize ne?]

:]

Editmedit: 800gr'mış.

2 yorum:

efsa dedi ki...

:)))) fark mı varmış.

Monera dedi ki...

Ahahaha, yahu 800 gramlık olanlar kaymaklıymış, e tabi haliyle fark da varmış. :]

Ben de markette 1 kiloluk yoğurt aradım aradım bulamadım, en sonunda en yakın 800 gram var diyerekten onu almıştım. doğru tutturmuşum. :]