15.05.2010

Ünlü gören masum köylü

Sevgili günlük saçma zamanlarda ünlülerle karşılaşma mesaim olabildiğince rastsal şekilde devam ediyor. Misal, ben bugün polen alerjisi olduğumu zannetmeye başladım demem kadar saçma şimdi. Konudan konuya zıplamak gibi, bir de Umca içtim bir bardak, o da acayip, gelicem ona. Gel.

Umca diye bi'şey var günlük, dur lan ama önce ünlüler.

Bu ünlüler hep mi Taksim'de arkadaş?

İşte yürekleri dağlayan sorumuz bu. Hep mi Taksim'desiniz arkadaşım? Geçen ay falandı sanırım, arkadaşın seramik dükkanında oturuyorken çatdadanak içeri girdi. Aaa Elveda Rumeli'deki Hasan. Ulan gerçek adını da bilmiyorum ki, konuyu açıcam, adama Hasan demek de olmaz. Çektik sineye, bi'şeyler sordu, ben de sanki askerlik arkadaşımla konuşuyormuşum gibi çok sallamadan hık mık yaptım, lan halbuki severim deoyunculuğunu, o da ayrı bir mesafeliydi zaten, üstüne varmadım. Bakınız buradan 3.Tekil Şahıs.

Sonra dün, yok dün değil, önceki gün, de olmayabilir, Perşembe Perşembe, dün evet, akşam Bostancı Dolmuşlarına binecem, sıraya geldim, aa BKM Çok Güzel Hareketler Bunlar oyuncularından Nikılıs Keyc'e benzeyen arkadaş dolmuşa yeltendi. Lan bunun da adını bilmiyorum ki, şimdi ne diyim, vay Nikılıs sen dolmuşa biner miydin lan, naber nassın? desem, adam da dönüp bana, sen salak mısın dese, ben de o anda elime geçirdiğim herhangi bir şeyle kafasındaki kaskete kaskete gömçürtsem, iyi mi olurdu? Olmazdı dedim ve konuşmama hakkımı kullanarak huzur içinde evine gitmesini izledim sessizce. 3. Tekil Şahısa link.

Böyle işte. Umca diye de bi'şey var, bi'şey özütü, damıtılmış da gelmiş de günde 3 öğün. Vücuda direnç. Lan belki de aslınsa sadece boş bir hayaldi prospektüssel mutluluğumuz. Ama içiyoruz. İçirtiyoruz.

Ya ben şimdi uyudum da geldim günlük, kafa biraz jetlak modunda. Zaten jetlak da olamadım o kadar yol gittim, ama olsam ancak bu kadar olurdum diye düşünmeden de edemiyore.

3 yorum:

-Mir. dedi ki...

yarın buna uzunca bi yorum yazıcam. unutmamak adına şimdi kısasını yazıom.
sıyırmışın lan sen.

-Mir. dedi ki...

1- o iki adamı ben tanımıo.
2- 2.sinin fotosuna baktım da, neresi nikılıs lan onun?
3-umka ne?nerde satılıo.lan dobiş yapmasın o?
4-jetlek olmadın ama aypotun var ooolum.
5-arenom'dan cevap: ne sandın yaaaa... :) anladın sen.

Monera dedi ki...

1- o iki adam da seni tanımıo,
2- nebilim, herkes adama Nikılıs diyor programda, algıda sıçıcılık oldu.
3- umca'nın ne olduğunu bilmeden içiyorum. bi'şey konsantresi, bir bardak suya 30 damla :]
4- He valla, jetlak'a 1 aypod'a 2 afedersin.
5- Hahahaha :]