19.11.2010

İşte mutluluk budur

Sevgili günlük, şu an içimde o kadar tarif edemediğim bir sıkıntı var ki, ne sen sor ne ben söyleyeyim. Yağmur yağmadan evvel bir romatizmalının çektiği ağrılar olur ya, bildin mi, onlar gibi değil mesela, ya da hani aklına bi'şey gelmiştir, ama adını bi' türlü hatırlayamıyorsundur, hah işte onun gibi de değil, başka başka bi'şey.

Bu arada artık eve döndüm. Tipik masaüstü bilgisayarımın başıma geçip, tipik sandalyeme oturup, tipik sırayla önce vinamp'ı sonra gtalk'ı sonra msn'i sonra chrome'u açıp ekrana bönel bönel bakmaya ve vinamp'ın shuffle'ının bana layık gördüğü şarkıları dinlemeye başladım. [??? hayatımın kilometre taşları]

İşte mutluluk budur. Şimdilik bu kadar. Aslında bir çay falan içesim var.

6 yorum:

Sazan dedi ki...

Senin beni yemeğe davet edesin var bence :)

Monera dedi ki...

Sazan: Ahaha :] yeri ve zamanı seç.

dunyada bir balık dedi ki...

".. tipik sırayla önce vinamp'ı sonra gtalk'ı sonra msn'i sonra chrome'u açıp ekrana bönel bönel bakmaya."
Çökmüyo di mi bu kadar şeyden sonra :D

Kıreyzi Görl dedi ki...

bence mutluluk istikbaldedir. (O laf öyle değildi ama anladın işte belki de .)

Monera dedi ki...

Balik: çökmüyor, ama bi' kasılma var evet :] yakında, çok yakında bir upgrade görünüyor, o zaman kompüterim uçacak. Çıkan parçaları da Turk Hava Kurumuna Bağışlayacağım. :]

Monera dedi ki...

TeraziLastik: :] bence mutluluk istiklaldedir. (Laf iyice karıştı :] )