13.12.2010

Ben bugün bi'şey gördüm

Lan sevgili günlük, bugün WhiteCenter'a gittim. Toplantı vardı. [AkMerkez demiyorum artistlik olmasın diye, hiç sevmem hava atmayı, ahaha ironiye gel. neyse] Neyse toplantı geyiğini geçiyorum da, toplantıdan çıktım, inerken asansöre 8.kattan binen 3 tane tip vardı. Bi'tanesinin elinde dokunmatik bi' tablet bilgisayar. Geldi önümde durdular. Baktım eviriyo çeviriyo video falan oynatıyor, hop oradan oraya sürüyo, hop buradan bi'şey çekiyor falan, aa lan baktım iPad değil. [Nasılsa iPad'dir diye pek sallamadıydım başta itiraf ediyorum.] Meraklandım kendi kendime, ne lan bu, ilk defa görüyorum. Sonra düşündüm düşündüm, "yahu" dedim, "kendi kendime niye meraklanıyorum sorayım şu dörtgöze" dedim. [Ben de dörtgözüm evet, kendine yapılmasını istemediğin şeyi başkasına yapma] Ve sordum. "Pardon markası ne acaba bu aletin?" dedim. Baktı arkasını çevirdi. [Baktım WeTab yazıyor.] "WeTab" dedi. "Daha henüz Türkiye'de yok ama." Lan dedim artist Türkiye'ye gelmedi falan ne hava atıyorsun, o tableti alır senin afedersin bi' tarafına... diyecektim ki, zemin kata geldik, çata pata indiler asansörden.

Neyse. Bu da böyle bi' gündü işte.

Ha, bi' de... O WeTab, güzel bi'şey.

4 yorum:

Sazan dedi ki...

Güldürdün beni akşam akşam :) Whitecenter ne la? Hahahah :) Ben anlamam o bahsettiğin şeyden ama Türkiye'de henüz yok lafına bitiyorum.

Salak Sazan Amerika'dayken, bak valla, Nine West'ten aldığım (Türkiye'den almıştım) topuğu kırılmıştış. Gittim, dedim böyle böyle. Yok be, ingilizce konuştum en civcivlisinden, yapamayuk dediler, eyi dedim.

Döndüm sonra ülkeye, gittim Nine West', bak bak şimdi, zevzekliğe bak, 'bu ben Amerikadaykene kırıldıydı, onlar yapmadı, siz yapın'...

Çocuğun bakışı hala aklımda, bu detaydan ona ne di mi?

Uykum var, ama anlatasım geldi işte...

Kal sağlıcakla, gitme bi de öyle abidik gubidik yerlere... He he :)

Monera dedi ki...

Sevgili Sazan: Asıl sizin ne işiniz var naynwest'lerde falan pardon? Amerikadaykeneyken falan ayrıca? soracağım bunları size. [daykeneyken]

Efenim keyfimizden gitmiyoruz ayrıca öyle yerlere, görev çağırıyor. :))

Kıreyzi Görl dedi ki...

Daha Türkiye'ye gelmemişse güzel bir şeydir sandın di mi? I- ıh. Hiç güzel bir şey değil.

Monera dedi ki...

KıreyziGörl: yok yok güzel bi'şey, Almanya'ya giden kaynımgillere aldırmayı düşünüyorum. :]]