18.12.2010

Kitap yazsam adını "Tutunabilenler" koyardım

Ne diyordum? hah! Bi'şey diyor muydum ki? Muydum ki? [Boş odada yankı yaptı] Sonra maydanoz. [Bunu da yazarken hep bir düşünüyorum, acaba maydonoz mu doğru maydanoz mu diye, oysaki bunun için o kadar düşülmemeli bile, hamaydonoz hamaydanoz, bence fark etmemeli, neyse. Ama o "-de" ayrı bak. Bir de "w" yok alfabemizde, buna da biraz.]

İki gündür sulandırılmış sirke içiyorum günlük, gerçekten işe yarıyor gibi. Ya da sanırım plasebo [böyle mi yazılıyor bu?] etkisi yapıyor. Pilates de olabilir. Patates de. Hatta Potasyum.

Neden içtiğime gelecek olursak; ben içmiyim de kim içsin ulaeyn! Ha sevgili bayan nokta? Ya da soru işareti mi demeliyim? Kim içsin? Sana diyorum lan nokta. Ya da soru işareti? Her kimsen, neysen. Konuşsana. Susma. Sustukça sıra sana gelebilir. Sıra sana geldiğinde umarım hazır olursun. Pat diye sıra sana gelirse hazırlıksız yakalanma.

Ondan sonra onbirden sonra onikiden sonra onüç.

Ve emin ol ki, aslında yaptığın çoğu şeyin çok boş olduğunu anladığında aslında bir o kadar da geç kalmış olacaksın çoktan.

Haa unutmadan, sirke dediysek, elma sirkesi, öyle tantuni sirkelerden değil. [tantuni sirke diye bi'şey yok bu arada aldanma.] Sabah aç karnına, akşam yatmadan önce, ılık bir bardak suyun içine bir kaşık elma sirkesi dökerekten hazırladığımız karışımı bi' dikişte şat'lıyoruz. Oooh böyle ne boğaz kalıyor ne mide. Yaka yaka yeke yeke. Yayaye koko combo yayaye. Sonra tabi n'oluyor, aslında ne olduğunu tam da bilmiyorum, kafa yapıyor biraz, öksürüğü ve boğaz enfeksiyonlarını önlediği konusunda da inanışlar var. Ama daha bir olayını göremedim. Ama sanki plaseboik [böyle bir kelime de yok aldanma] bir etkisini kanıtlamak üzereyim.

Hadi görüşemezsek merak etme.

6 yorum:

Kıreyzi Görl dedi ki...

Kitap yazarken sirkeden bahsetmezsen beni ye. Sirke en az bir portakal kadar önemlidir bence. Sonuçta salatayla da servis edebiliriz. Yumurta mesela. Onu da yemeyip yanınada yatabiliriz; ne çıkarsa bahtıma.

dunyada bir balık dedi ki...

"..Yayaye koko combo yayaye.."

Hahahahaha hiç güleceğim yoktu şarkıya bak nerden geldi aklına :D :))

Deli Anne dedi ki...

zayıflatıyor diyorlar bir de o var değil mi? ama zor iştir dayanmak.. kolay gelsin

Monera dedi ki...

KıreyziGörl: Ahaha, şimdi sakin ol ve o elindeki silahı yere bırak :] tamam. salata da yeriz, yumurtayla da yatarız. :]

Monera dedi ki...

Balik: :)) ahaha hatırlamak ne kelime, unutamıyoruz ki hiç. yayaye koko cambo yayayee.

Monera dedi ki...

DeliAnne: :]] Ya tamamen bu ÜSYE için bir önleyici faaliyet olarak şeyediyorum ben.

Bakalım artık. Aniden zayıflamaya başlarsam yazarım :))