21.02.2011

14. Geleneksel Fotoğraf Pazarı - Dostluk

Sevgili Geleneksel Fotoğraf Pazarı tiryakileri. Uzun zamandan beridir bu etkinliğe fazla zaman ayıramıyordum [aslında hâlâ ayıramıyorum] ama bugün tamamen tesadüfi etkenlerin bir araya gelmesiyle kendimi sabahın saat 8:00'inde [evet yanlış duymadınız Pazar günü sabah 8:00'de] Beşiktaş vapuru beklerken buldum.

Haliyle o güzel nemli İstanbul sabahında, bu uzun zamandan beridir yan yana duran iki dostu fotoğraflamadan edemedim. (Oha amma romantik gidiyor lan yazı)

Bu nedenle de bu haftanın konu başlığını "Dostluk" olarak belirledim. İşte bu konu için çekmiş olduğum fotoğraf da aşağıdadır. Saat de 8:00 sularıdır, yer de Kadıköy İskelesine gelmeden minibüs durakları var ya, işte onu geçtikten sonraki telefon kulübesidir. Çünkü o anda yağmur yağıyordur.

[Tıklarsak büyür diye umuyorum]

26 yorum:

imza dedi ki...

:) heheh, ya özellikle bu yazına değil de, ki zaten bi tek resme tıklayıp büyüttüm , güzel ya, tanışmıyoruz şahsen tanımıyorum ama tesadüfen gördüm , gülüp gülüp bakıyoruz, güzel olmuşş :)) ya bunu yorumlamayın da, güzel blog olmuş ondan yazdım

Monera dedi ki...

Hehe, gülüp gülüp bakın tamam :)) Valla yorumladım artık :) Teşekkürler.

imza dedi ki...

Hii evet yorumum çıkmış :) ya ben bu blogu ama roman gibi okuyabilirim, süper süper beyin :))

imza dedi ki...

Aaaa bi de şimdi yazıya şöyle okuyucu gözüyle baktımm, bak haftanın konusuna da uyuşmuş, dostluk olsunn =) ayy bi daha yazmıcak tamam söz, anlık ileti şeylerine benzedi, en güzeli ben okiyim :)

Monera dedi ki...

ehehe, buyurunuz efenim bekleriz, okuyun tabi, ille de roman olsun. :))

Monera dedi ki...

:)) yaz yaz istediğin kadar yazabilirsin. akşamları onaylayabilirim ama ancak bilgin olsun.

Monera dedi ki...

eheheh tamam bunu yayınlamıyorum :]]

imza dedi ki...

OoOo tamam o zaman yazabiliyosammm, yayınlamakla yorulma ama , :) yaa bak ne dicem, sen yzmışsın ya evet sabah saat 8 die ben de bi kaç hafta önce sabah saat 8 de çıkmıştım fotoğraf için :)) ay neyse alakasız oldu sanırım; sen bana bakma, sen yaz yaz =))

Monera dedi ki...

Benim bu fotoğraflar tamamen plansız oldu aslında, normal şartlarda Pazar sabahları uyumayı tercih ediyorum :)) arkadaş kurbanı oldum o gün.

Ama iyi oldu. Arada yapmak lazım böyle. aslında her hafta pazar günleri bi konu belirleyip o konuyla ilgili bi fotoğraf koyuyorum bloga, bu aralar aksadı biraz.

imza dedi ki...

Hmm o kadar takip edememişim ama, blogun her köşesi bi süper, ince düşünülmüş her bi yeri, çok beğendikk =)

Fotoğraf çekimi için, ben de çıkmam öyle bi kaç hafta önce, haftaiçi sabahın köründe görüp de geçtiğim o muhteşem manzaraları haftasonu erken kalkarsam da yakalayabileceğim ümidi ile kalkmıştım :) ama zor oluyo ya, zaten bi de güzel yağmur yemiştim, ohh :)) öyle işte moneracım :D çok samimi olduk ya :P

Monera dedi ki...

Ahahahaha, kaç kişisiniz siz orada? :)) Teşekkür ederim, her bi' köşesiyle ayrı uğraşıyorum ben de.

Bazen oluyor öyle, ah diyosun, şu anda makine olacaktı yanımda. Valla öyle İmza'cım işte.

imza dedi ki...

Ya o imza kendisi çıkıyo ama :D değiştiremiyorum ki, ama ben zeynep :) milyon taneden bi tanesi; bu arada ben bi kişiyim, içimdeki yüzbin benle :P bla blaa :)) yok yok ben bakıyorum

imza dedi ki...

imzaya tıklayınca ben çıkmıyo muyum ki =) ay ya da ben bilmiyorum neyse :)

imza dedi ki...

Ya :)))) ya bi saniye bu ima ismini ben koymuşum , vallaaahi bende bi hafıza sorunu var :) ya pardonn

Monera dedi ki...

Ahahaha, hayır İmzaya tıklayınca sen çıkmıyorsun Zeynep.

"wellcome to my dümbülop" çıkıyor :))

Monera dedi ki...

Tekrar ahahaha :))) Zeynep, yazıların yoruma kapalı, yorum girilmiyor, kendini hırpalama orada, okuyorum yazdıklarını :))

imza dedi ki...

Tamam işte o benim, neyse =) cevap verdiğin için sağol, bi an kendimi çok kötü hissettim, özellikle de ardı ardına yazdığım saçma yorumlarımdan sonra =) puff

imza dedi ki...

Aa okuyo musuun

Monera dedi ki...

Eheh, okuyorum tabi.

imza dedi ki...

=) blogdaş olalım o zaman :P

imza dedi ki...

Bi de şu var ; blog bloğa karşı derlermiş :P hüüü saat geç oldu di mi =)

Monera dedi ki...

Ahahahaha, saat de geç oldu Zeynep :)) kalp kalbe karşı değil miydi o?

(Bu arada senin blogdaki yazılarına hala yorum yapılamıyor.)

imza dedi ki...

O zaman du açıyım bi yorumu =) ama başkası yazmasınnnn ; evet öyleydi :)))

Monera dedi ki...

ehehe, peki madem. :)

imza dedi ki...

Evett, tüm yazılarımız yoruma açılmıştır; girişler sol alt köşeden :P yaşlı hamile ve çocuklara bla bla :) hii çok şımardım çok , izin verme bu şımarıklıklara moneraa

Monera dedi ki...

Eveet, vatana millete hayırlı uğurlu olsun :)))