19.02.2011

fülüfüd

Olm sevgili günlük, dakikalardır bir swf izleyip izleyip için için kopuyorum, kendimi durduramıyorum, durup durup içimden "fülüd" diyesim geliyor, sesli güldüm hatta arada asdfghjklş bile demiş olabilirim. (KıreyziGörl'ün blogunda gördüm, haybinswf görmez olaydım, resmen re'sen otomatiğe bağlandım.) [Ges uleayn!]

Malı Arap Faik'ten alıyoruz bu arada gençler. Türkiye'ye fülüdün gelişi tee Arap Faik'e dayanır. İşte bu canhıraş swf'de de bahsedilen bu yürek burkan iç parçalayan duruma içip içip ağlayan Arap Faik, kurduğu dış ticaret firması ile Arabistan'dan fülüd ithalatına girişir. Sonra satışlar patlar tabi. Çünkü oğluna bi fülüd alamayan adama adam mı denir FaikBaba, Faik Babaaa?


Faik Baba ise bu arada fülüd satışlarından elde ettiği gelirle Kopakabana'da alevli margarita içip, kızlarla lumbago dansı yapmaktadır. (Lumbago değildi lan sanki o başka bi'şeydi. Neysne.)

Olm normalde bayağı damar duygusal bir sahne bu aslında, ama olmuyor yapamıyorum, resmen yarın boğazıma girecek ekmeği düşünüyorum lan ben, nafakamızı fülüde mi yatıralım? Sonra neymiş, hepsinin fülüdü varmış haa, hepsinin fülüdü varmış!

Söylesenize kaç para lan ulan fülüd?

Ahahahaha, olm çok sesli güldüm hadi hayırlısı bakalım. (Neden susacakmışım, nedennn?)

İşte burada. [seksifotograflarıiçinsağtıkyenisekme]

4 yorum:

Kıreyzi Görl dedi ki...

Anlamadığım şey, madem acıklı film yapacaksın ulan "fülüt"ten başka bir şey mi bulamadın? Ne bileyim defter de, kalem de, silgi de, hatta pastel boya de hepimiz oturalım için için ağlayalım. Ama fülüt nedir hacı ya?

Monera dedi ki...

KıreyziGörl: Ahahahaha, çocuklar okula girerken çalınan o doğaçlama "fülüd" nameleri bile olması gereken duygusallığı sağlayamıyor :]]]

Kıreyzi Görl dedi ki...

Sanki benden başka biri yorum yazmış gibi yorumuma "kıreyzi görl:" diye başlayan bir cevap vermen şu an çok komiğime geldi.

Monera dedi ki...

eheh, doğru aslında. :]] neden susacakmışımm, nedenn? neden benim oğlumun fülüdü yok uleyn?