30.03.2014

Yaşasın YGS

Gündem yine karmaşing,

Yarın (yani aslında bugün), (çünkü bugün aslında dündü), (yani yarın aslında şimdi bugün) 2014 Yerel Şeçimler var. Gidin paşa paşa oyunuzu kullanın. Ondan sonra vay ben duymadım, vay ben bilmiyordum olmasın.

Şöyle bir haberlere bakayım dedim. Haberi görünce bi' kafam karıştı. Bakınız haber şu:
  • YGS'nin birincisi devlet okulları. - Link - Link 
Peki hocam iyi güzel diyorsun da, bu arkadaşlar dershaneye falan gitmedi mi? Ya da gitti mi? Haberde bir de bunu yazsana değil mi? Bu detayı neden atlıyorsun?

Bak ne güzel yazmışsın Fen Liseleri bilmem ne diye. Güzelce eklesene sonuna o zaman "arkadaşlarımızın hiçbir dershaneye gitmemiş olması da Başbakan'ımız tarafından coşkuyla karşılandı" falan diye. :] Hatta "işte dershanelerin kapatılması sayesinde Fen Liseleri'nin önlenemez yükselişi" falan beklerdim ben. Tam da şu sıralarda, bu detayın haberde atlanıyor olması biraz manidar gelmedi mi? :] "Yani yerse..." haberciliği gibi sanki... :]

Hiç yorum yok: