26.05.2016

Köye temaşa gelmiş a dostlar...

Belki bir dergiye yazı yazıp parasını alsam daha çok yazardım, ya da filmleştirilecek bir senaryo yazıyor olduğumu bilseydim daha çok yazardım, ya da belki oyunlaştırılacak bir tirat yazıyor olsaydım daha çok yazabilirdim, ya da belki sadece şu maltoz klavyem biraz daha kaliteli olsaydı bile daha çok yazabilirdim. 5 sene önce kullandığım klavyeyi hala kullanıyor olmak beni cidden bazen çok yoruyor, maus da var ona da gelicem.

Bu Pentagram'ın da bir şarkısı bir şarkısına uymuyor be günlük! Güzel güzel dinlerken zortdadanak youtubeda peşisıra gelen dandiridastan bir parçası çıkı çıkı veriyor, resmen insanın monitöre yumruk ataraktan delip geçesi geliyor. Vardı öyle bir video, bu youtube'un yeni yeni meşhur olduğu zamanlarda...

Mal mal korku videoları çekilirdi, laylaylom şiribom müzikli doğa manzaralarının arkasından cart diye halka filminin her bir yanından saç baş fışkıran kızceyizi çıkarttırıverilirdi. Adam da yazık, monitöre bir yumruk patlat sen, delgeç. Yok delgeç değil, el geç. Aman del geç işte del geç.

Ne diyordum, evet, bu Pentagram'da yani tek kelimeyle tutarsız. Şimdilik bunu dinle.

Son zamanlarda Hayko Cepkin de nostalji furyasına kapılarak, kendi meşrebince eski şarkıları yorumladı. Kötü mü oldu? Diyemem. İyi mi oldu? Bilemem. Ama şu şarkısı efsane olmuş onu bilebilibilirim. Hatta biliyorum. Çünkü dünledim. Yani dün dinledim aslında, dinlediğim için biliyorum.

Eskiden çok okuyan mı çok gezen mi bilir diye bir şey vardı, ne oldu o? Google street view'da gezmek ikame oluyor mu onun yerine? Sonuçta o da bir tür gezmek. Varlığı sosyal medyadan kanıtlanan insanların Google StreetView'de gezmesinden daha gerçek ne olabilir?

Neys!

Tamasha, bence izlenmesi gereken superhe duperhe bir film. Kesinlikle izlenmeli. Hadi sana kıyağın danisksını da yapayım fragmanını ekleyeyim. Dıkş!



Hatta daha büyük bir kıyakeyşın da yapayım bir de şarkısını ekleyeyim de, âlem daniska görsün.



İzleyenler izlemeyenlere anlatsın!

Hoşçakalın ya da kalmayın, keyfiniz bilir...

Not: Maus'a da başka vakit geliriz artık...

Hiç yorum yok: