27.05.2016

TamBirKapoor


Gudmorning! Hay! Hello!

Az sonra olacakları bilmeden bu kare aslında çok anlamsız.

Filmde (yazar burada Tamasha filminden bahsediyor) en çok beğendiğim sahne burası oldu diyebilirim. Bu sahne evet, yani 5 10 saniye öncesinden başlayıp, bu sahneden sonrasına kadar olan kısım. Filmin tamamını sadece bu 20 saniyelik sahnede özetlemiş resmen. Respect! Bu arada bu arkadaşın adı Ranbir Kapoor. Kendisini takip etmenizi şiddetle tavsiye ederim. Benim izlediğim filmlerine dayanarak söylüyorum. Kendisi "Tam Bir Kapoor" (Bak bak kelime oyunlarına gel yaa... Hey Allah'ım nasıl da kelimelerle oynuyorum, nasıl da böyle şeyler yapıyorum bi'şeyler ya valla...) (Es geçmeyelim, bu arkadaş, Meşhur Raj Kapoor'un da torunudur haa...)

Neyse efendim ne diyordum, bugün Galatasaray Türkiye kupasını aldı. İlk golü izledikten sonra uyuyakaldığım bir maçtı hattızatında. Uyandığımda ise kupayı kaldırıyorlardı. (Ne kadar verimli bir insanım gereksiz tüm detayları çok verimli bir uyku için harcamışım, boş yere izlemedim yani maçı, zaten 1-0 bitmiş, gıhgıh...)

Futbol maçlarını izlemeyeli çok uzun zaman oldu günlük. Rekabetçi bir insan olamayacağım sanırım hiç. (Zaten gerek de yok galiba.) Bu yüzden rekabetçi sporlara karşı ilgim pek olamıyor. Aslında genel olarak sporlara karşı bir ilgim yok galiba benim. Üzücü mü dersin? Yüzücü mü? Yüzücü mü dedin?

Herkesi bir "Instagram'ın Logosu Neden Değişti" sorunsalı almış gidiyor. Lan neden değiştiyse değişti. Bilseniz ne olacak, bilmeseniz ne olacak? Yine saçma sapan fotoğraflarınızı binbirkapur filtreyle güzelleştirip yüklemeyecek ve binbirkapur hashtag'le paylaşlaşıp beğenmeyecek  misiniz? Eee? Ne o zaman bu temaşa?

Bu sahne çok iyi ya, koskoca filmi (kaç cigabaytlık mkv yani o derece koskoca) sadece bu sahne için açıp izliyorum bazen. Gerçekten sinema sektörüne atılmış bir altın imza niteliğinde bir film. Aferim yapanlara.

Ya arkadaşlar! Bu iPhone'lara ateş etmeyi, sağa sola atmayı, ok atmayı, arabayla ezmeyi ve bilumum gereksiz Çin işkencesi yapmayı ne zaman bırakacaksınız bu arada? Kul yapısı alet olm, ateş ederseniz deler geçer yani bunu büyütecek ne var bu kadar? Bulan var bulamayan var, alan var alamayan var, ayıptır ya! Vergi mergi yok tabi, ucuz ucuz alıyorsunuz Amerikalarda Mamerikalarda, biz burada 4000 liraya iPhone bakıyoruz...

"E kardeşim siz de ülkenizde o kadar vergi uygulamayın" dediğinizi duyar gibi oluyorum... Cevap veremiyorum.

Neyse efendim, bugün de birlikteliğimizin sonuna geldiğimiz şu dakikalarımızda sana bir şarkı gömçürtmek istiyorum sayın günlük, saygılarımla geliyor, dıkş! van tu tri for!



Bu arada ShahRukh Khan, bizim Okan Bayülgen'e ne kadar da benziyor hiç fark ettin mi günlük? Ben fark ettim.

Ulan bitiremiyorum yazıyı bir türlü. Son zamanlarda Bollywood filmlerine çok feci sarmış durumdayız sevgili hanımımla. İzledikçe şunu anladım ki, yani kimse darılmasın gücenmesin, başıma da bişey gelmeyecekse, bizim sinema sektörümüzün daha 40 (yazıyla kırk) fırın ekmek yemesi lazımmış gibi gibi geliyor.

Hiç yorum yok: