24.07.2010

Zira saat 17:53'tü

Yine bir 17:53 mevzusuyla baş başayız sevgili günlük.

Geçtiğimiz günlerden mesela geçen Pazar, Bostancı'da oturmuş martı fotoğrafları çekerken ve bir yandan da arkadaşlarla dürüm yiyorken gözüm cep telefonunun saatine ilişti. Ve tabi ki tahmin edersiniz, kaçtı? 17:53 tabi ki. Tabi ki bildiniz. (Neden sürekli tabi ki diyorum?)

Sonra bu konunun aslında kendimi şartlamış olmamla, metabolizmamı ayarlamış olmamla, dürümlerin dokunmuş olabileceğiyle, martılara bakmaktan kuş kadar beynimin kalmasıyla, ayran içmekten uykumun gelmesiyle gibi nedenlerden dolayı olabileceği üzerine akademik tartışmalar yaptıktan sonra konunun aslında bunlarla alakalı olmadığına kanaat getirdik. (Aferim evladım otur 10. Ee hocam 10 mu kaldı. Kanaat notu 10.)

Çünkü sürekli aynı saate bakmıyordum. Daha önceden yazmıştım bilirsin, bizim evde aslında saatin kaç olduğunu asla net olarak bilemiyoruz biz. Ailecek böyle bir durumumuz var. Çünkü mesela şu an bilgisayarımın saati 01:52'i gösterirken, cep telefonuma bakıyorum, bulamıyorum. Nerde lan benim cep telefonum?. Bi' saniye...

Buldum, cep telefonum 01:50 yi, iPod'um 01:52'yi, holdeki saat 1:57'yi, mutfaktaki saat de 1:59'u gösteriyor. Hal böyle olunca aslında evde şu an saat kaç tam olarak kimse bilmiyor. İşte bu durumda benim evdeki herhangi bir saate baktığımda, zaman zaman rastlantısal olarak 17:53'ü görüyor olmama bir türlü anlam veremedik. Zaten sonra da konu kapandı, zira çok sıkıcı bir konuydu.

Sonra en az bu konu kadar sıkıcı olan martılara odaklanmaya başladım ben, bir kaç yüz adet martı fotoğrafı çektikten sonra o da sıkıcı gelmeye başladı, zira onlarda da bir hareket yok, ekmek atsınlar, balıklar gelsin, balık yesinler falan, viyak viyak bağrışmalar filan, tembel lan bu hayvanlar, hımbıl mısınız lan, simit yiye yiye hımbıl oldunuz, besin dengeniz kaydı.

Neyse, ne diyordum; ee iyi geceler, zira çok uykum var, ayaklarıma kara sular indi. Ayrıca aramadığım yer kalmıyor seni sabahtan yatana kadar sonra, lan bu da takıldı gitmiyor 3 gündür.
Hiç, bir şarkıcının soyadı sarıkabadayı olur mu?

Kabadayı diye film var. Bugün izledim.

Kösele ayakkabım var. Zımbalı koyu taba. Renge gel. Kahverengi gibi, ama değil. Taba da değil. Arasında gibi. Ama koyu. Ama koyu kahverengi de değil. Taba ne renk lan bu arada?

Uykum var. :]

Hiç yorum yok: