23.05.2010

Direksiyon sürprizi

Sevgiligünlüketernetproblemimhalasürüyorpekiamaspace'inedenkullanmıyorum?

Hep bi' artislik, hep bi' icat çıkarma falan...

Efenim, bi' Binom Açılımı vardı lisede, ahahaha rastlantısal geldi aklıma bak şimdi. Hükümetten bir de binom açılımı bekliyoruz, tüm liselilerin hislerine tercüman olan blogdan gece saçmaları... Dıkş.

Şu var ki günlük, hani benim bu sürücü kursuyla, aslında kursla değilde direksiyon sınavıyla bir sorunum vardı ya? Lan ne sorunu olacak geçemiyordum sınavı bi' türlü. Eğitimlerde hocakadını bir mest edip bir aklını başından alıp yeteneklerimi sergiliyordum da, kadıncağız da "yahu siz böyle sürmeyi nereden öğrendiniz kuzum?" kıvamında bana hayran oluyordu ya, ulan sınav vakti gelip de iki dangoz arka koltuğa oturunca bi' koşturmaca bi' heyecan derken bi' istop oynamalar falan arabayla, bi' sinyalleri es geçmek falan, bi' kendini beğenmişlik, bi' havalı tavırlar falan, anlatmadım mı yahu ben bunları sana? Anlatmadıysam da çıkarsama yap sen, anlatmış gibi olayım. Anladın seni onu.

Ama işte kazın ayağı öyle değilmiş aslında. Ben son direksiyon sınavından çıktığımda,tabi ne sinyal ne bi'şey sallamadan kullandığım için, bi' de üstüne üstlük istoplara geldiğim içün, lan dedim geçemem herhalde ben bu sınavdan, haybink, son hakkımdı bi'de bu, işin yoksa tekrar kursa yazıl falan, diyerekten, sallamıştım her şeyi, "tınn!" modunda takılıyordum. Annem sordu geçen "Oğlum senin ehliyet kursu ne oldu?" diye, "Valla bilmiyor'm ki" dedim, "kaldım herhalde." Meğersem...

Meğersem diye bir kelime yoktur. Meğer, geçmişim yahu ben sınavdan. Hem de tam 70'le. Zaten geçme notu 70'miş. [Ohohoho] Ben de bu başarı sevincimi Roger Milla gibi bambaşka bir şekilde göstermek istedim. Ama sevincim kursağımda kaldı. Çünkü öğrendiğim kadarıyla baya bi' iş varmış şimdi yapacak, benimse bu işlerle uğraşmak için içimde zerre kadar istek yok. Pasaport çıkartma sürecinde yaşadığım saykolojik seleksiyona bir de trafik şubelerinde katlanaman. Bak şimdiden kelimelerim kaymaya başladı. Du' bakalım n'apacaz? Eki eki.

Hayat benim için bile sürprizlerle dolu olabiliyor bazen. :]

Hiç yorum yok: