11.04.2011

Sağtıkyenisekme Ltd.

Evet sevgili günlük, fark ettim ki, seni bölüp parçalayınca, kategorize edince, blog blog ayırınca aslında iyi değil kötü yapmışım. Zira sevgili MFÖ abimizin de dediği gibi, -adamlar zamanında demişler- "Beni kategorize etme benle oynama" diye. İşte tam da bu nedenledir ki, senden özür diliyor seni birleştirme kararı aldığımı açık yüreklilikle ifade ediyorum.

Hatta üstüne de göbekten otomatik versatil kalem gibi tasarımında da iyileştirmelere gideceğimi pat diye söylüyorum. Bitti mi bitmedi, ayrıca da etiketleme mantığı ile o iptal edeceğim kategorizasyon konsolidasyon konvansiyonel konjonktürde kafa karışıklığına sebep olan bu durumu kovalent bağ mantığı ile yapıştırmaya hepsini senin sırtına yüklemeye karar verdim. Hayde bakalım.

Olur da düzelteyim derken daha çok bozarsam siz bu arada şunlarla idare edin. Mesela bunla (buna ayrı bir hastayım lan)

Hoşça kalın.
Nahoşça ince. (öök çok geyik oldu.)

11 yorum:

imza dedi ki...

yani şimdi şimdi, fotografik beyin, kafein kafa, rlog, yeşil monera alemi olmicik mi :) ve daha niceleri, tarihe mi gömülecekler :P tek dil mi diyosun sen şimdii :))

Monera dedi ki...

nevet :]

imza dedi ki...

denedik gördük ü de burdan anmadan geçemiciiim :)))

Monera dedi ki...

geçmeyelim, zira tamamen kapatıp bırakmayacağım, burada yazacağım etiketleyip. :)

imza dedi ki...

evet evet, :) bi an içim burkuldu böyle, yok olmasın onlar da :)))

Monera dedi ki...

ahaha yok lan tamam bi'yere gittikleri yok.

Bu arada şu aşağıdaki bi' alttaki süpersosyalsorumluluk dolu projeme de hiç kimse tarafından dikkat çekilmedi. neyse artık.

imza dedi ki...

hiç de bilemmmm, hatta ben o alttaki artvin i yazmadan önce küçük harferle yazdığın nuclear ı gördüğümde anlamıştım , aşağıda zaten açıklamışsın , ve aşkolsun :) tabii ki de çok çok hoşuma gitti, tabii kimse den sayılırsam , ama altına ne yazsam da o güzel fikirlerinin yanında hafif kalmasa dedim, :) fikirlerini, bakış açını, aklını, kullanışını, seviyoruuz :)))

Monera dedi ki...

ahahaha, tamam o zaman :))

imza dedi ki...

aa hiyy yooo, ilk link sağa atıldı, fizy'ksel :)) çok beğendimmm yeşasın yeşasın

Berna dedi ki...

Fotografik beyinde "hepsini biraraya toplayacağım" dediğinde bu kadar çabuk harekete geçeceğini düşünmemiştim ;)
Hadi bakalım, sana kolay gelsin toparlama işinde :)

Monera dedi ki...

Berna: evet bugün halledicem sanırım :)