28.01.2020

Bildiğin tansiyon aleti lan bu

Selam sana günlük, n'aber nasılsın. beni soracak olursan tansiyon holter diyorum başka da bir aşka hazır değilim.

Şimdi belki biliyorsundur, yaş hafiften artmaya başladığı için bende, bir de ailevi bir risk olma ihtimali olduğu için kalpte, bir de galiba biraz ufaktan ama çok az yani bir nebze evhamlı bir insan olduğum için şahsen kendim, gittim kalp doktoruna. Doktor doktor baksana, lambaları yaksana, kalpler elden gidiyor mu ne oluyor, şuna bir baksana abisi dedim. Doktor dediysem yanlış olmasın, koskocaman Prof. Doktor. Profesyonel doktor yani, bu işi amatör olarak yapmıyor.

Neyse efendim, geçen gün gittim hastaneye, hastane dediysem de özel hastane yani, bana özel. Şaka şaka devlet hastanesinden hallice bir hastane işte. Hoca dedi ki, sana bir tansiyon holteri takalım. Bir de efor yapalım. Bakalım bakalım neyin var neyin yok.

Bütün gün "Tansiyon holter de ne ola ki?" diye düşünüp durdum. Halbuki gir google'a sor değil mi? Yok. Sürprizlerin hastasıyım. Yo yo sürprizleri sevmem dostum. Tabi ki girdim baktım. Bu ne ya. Bildiğin tansiyon aleti lan bu!

Dün akşam gittim tekrar, "takın bakalım şu holteri" diye girdim odaya. Hocam dedim, halter ile uğraşmıştım bir zamanlar, kaldıramazsanız holteri de ben kaldırabilirim dedim. Naif bir şaka gibi gelmişti yaparken aslında ama steteskopla suratma vurmaması gerekirdi yani. Doktorsun sen ya. Steteskopla adama vurmak nedir.

Abi yıl 2020 olmuş, bekliyorum ki böyle ufak tefek belli belirsiz bişey falan gelecek takacaklar herhalde, kız elinde kocaman tansiyon aleti ile girdi içeri. Bu ne ya dedim. tansiyon holteri dedi. Peki teşekkürler deyip kapıya doğru yönelmiştim ki, izbandut gibi bir hastabakıcı çullandı üstüme. Lan napıosun. Belki tansiyonum var, belki öldüm şu an ben.

Takacaz dedi. Takın dedim. Koluma bişeyler sardı, kablolar hortumlar sırtımdan belime indi, bele bir tane alet bağladı. Lan napıyoruz, bunlar ne, hangi yüzyıldayız ya, 2020 yılında teknoloji bu kadar gelişmişken, araba yapıyoruz lan araba, tamam yüzde yüz yerli ve milli olmayabilir ama yapıyoruz yani. Bağladılar sardılar yarın çıkarıcaz deyip yolladılar eve.

Ölçüyor bakalım saat başı, bibip, fııırrrr, fıtıfıtfıtı falan sesler eşliğinde herkese açıklama yapmak zorunda kalıyorum. Dava edicem ulan seni tansiyonholter!


Hiç yorum yok: