12.04.2011

çıngıltrink dubpf!

N'aber lan sevgili günlük.

Sonunda şu sayfalama mantığını biraz olsun oturtmaya başladım. Ayakta duruyorlardı, sonra baktım oradan ön taraftan yaşlı bir teyze Kızıltoprak'ta inince hiyeyt dedim oturttum bütün ayakta duran sayfaları oraya.

Mantar sevdiğimi düşünüyorum sevgili günlük. Yok lan düşünmüyorum, direkt hastayım lan mantara.

Neyse, sosyal sorumlu blog olmanın getirmiş olduğu rahatsızlıkla sizlere çok önemli bir detay vermeden geçemeyeceğim efenim.

Şimdi bu İstanbul'daki metroyu herkes bilir. Çok karmaşık olan metromuzun içinde bir de abur cubur otomatları bulunmaktadır. İşte geçtiğimiz günlerden bir gün, kendi kendime dedim ki, olm dedim, al dedim git dedim kendine dedim şuradan dedim bir su al dedim. [Bu şimdi Taksim'de indiğinizde herkesin gittiği taraftan değil de GeziParkı çıkışındaki yürüyen merdivenlerden çıktığınızda merdivenlerin başından sağa dönünce ilerde solda duran bir otomat var, oradan] baktım su 50 kuruş. Aa negzel. Fütursuzca elimdeki 50 kuruşu oradaki deliğe ittiriverip 55'e bastım. Ve o "çıngıltrink dubpf!!" sesini beklemeye başladım. Bekledim. Bekledim. Bekledim... Ama o ses gelmedi. Hiç bir ses gelmedi. Öyle otomatla bakıştık durduk. Lan düşsene! Düşmedi meret. Sonra baktım, acaba parayı tam itememiş olabilir miyim diye bir an tereddüt ettim. aaa bir de ne göreyim, vallahi de para orada, gitmemiş. Heheheyy Allah'ım yahu ya, bak parayı itmemişim sonra da sular güldür güldür gelsin diye bekliyorum, peh peh peh, ilahi ben diyerekten, itilmemiş olan olan parayı biraz daha ittim. Evet, ittim ve içimden okkalı bir küfür salladım. (mesela "hassss*ktr be" olabilir bu) çünkü para gitmiyordu. Biraz daha ittim, oooh iyice sıkıştı. Sonra bir de baktım ki o deliğin içinde benim 50 kuruşun yanında 4 tane daha 50 kuruş bekliyor. Lan belediye otobüsü mü orası, ne sıkıştınız lan orada, insenize aşağıya dedim dinletemedim. Sonra 50 kuruşumu o diğer 4 umarsız 50 kuruşla birlikte bırakarak yoluma devam ettim. Aslında ulan iki üç tekme sallıyim şuna diye içimden geçirmedim değil, ama o arada metrodan çıkanlar koridoru doldurmaktaydı, aristokrat duruşumu bozmak istemedim. Aferim bana.

Şimdiki videomuz benden önce o otomata 50 kuruşlarını kaptıran tüm bahtsız insan evlatları için gelsin. Özellikle o son 4 kişi, sizi çok iyi anlıyorum lan. Bu şarkı özellikle sizler için geliyor. O otomatın karşısında elinizden hiç bir şey gelmeyeceğini anladığınızda... Aç aç sesi aç, sonuna kadar aç.



Ahahahaha hatta ohahahaha hatta asdfgh lan yorum yapamıyorum :]]] süper.
du du yu, du yuyu, du yuu, yiiaaeh ayva.

5 yorum:

imza dedi ki...

ahaah puhahahahhahaha :D bu ne leynn , yazıya yorum yapıcaktım da, sonraki video dikşınladı beni :D ahahahhaha , döü ylev mi, döü yü döü yüü :D ne lean bu

he bi de, al suyu da gel :)) ısıta ısıta bi de :) heh hoh hah :)))

imza dedi ki...

burası arabistan yarımadasında bi ülke mi, kadınların o zamanki sosyal konumlarına bak, şimdi gez başın açık bakalım ,

afganistanda da aynı, 60 larda kadınlar daha özgür, iş gücüne katkısı var, şimdi gözlerini seçebilirsen, ordan anlatır zaten sana durumunu

di mi len co

Kıreyzi Görl dedi ki...

Ben geldim haberin olsun.
O süslü makinalardan uzak dur. Bana da çubuk kıraker vermedilerdi. Tuzak hep. Para tuzağı.

Monera dedi ki...

imza: di len co di, o makinelere bir daha mı 50 kuruşumu kaptırırım ben, o zaman ki işte en çok yanarım. oha cümleye bak. :))

Monera dedi ki...

kıreyzi: hoşgeldin :) Ehehe ya su vermemesini geçtim, parayı da almadı, öyle sıkıştı kaldı. :)