22.05.2010

Bugün günlerden hala Cumartesi

Evet, bugün hala sıkıcı Cumartesi. Statü atladım, level geçtim, gittim markete alışveriş yaptım.

Eve döndüğümde ekmek almamış olduğumu fark ettim, haybink. Daha da Davos'a gitmem diyerekten üşendim çıkmadım evden. Ekmezsizim. Ahaha lan ekmeksizim. Neyse.

Yeşil ambalajlı baharat çeşnili taco doritosla çay birlikteliğinin nadide meyvesi erişilmez bir haz ve bulutlarda bir gezinti olarak göbeğime yerleşiyordu. Bu şairane sessizliği bozan ise Show TV'deki Evlilik Oyunu adlı programdaki tavşan gelinin angut çığlıkları oldu. Lan n'oluyor?

Ne acayip program. Bir süredir takıldım izliyorum. Sonuç; Tuğçe diye bi' kız var, tek geçerim. Hepsini ezer geçer. Bu programı bu çift kazanır diyorum çünkü yuvayı dişi kuş yapar. Ama bunun partneri Hakan'ın gerzek esprili muhabbetleri sürekli devam edecekse bu kız fıttırır söyliyim. Ahahah yahu n'apıyorum ben. Resmen program yorumlarına bağladım olayı.

[Dipnit: Evlendi mi şimdi bu insanlar? Sevgililer miydi önceden. Amaç ne?]

Sonuç olarak hava sanki güzelleşmeye mi başladı ne?

Hiç yorum yok: