10.09.2014

Ben Apple iPhone6 / iPhone6 Plus ve Apple Watch gördüm

Evet sevgili günlük, 

Apple 1 yıldır beklenen (5S yeni çıktığında 6'nın geleceği belliydi) etkinliğini dün gerçekleştirdi. Teknik detaylara girmek istemediğim için iPhone6 ve iPhone6 Plus hakkındaki görüşlerimi çok kısa şöyle özetleyeceğim; "Teknik güzel de tasarım kayık olmuş" ya da "İçinde kötülük yok, içi temiz" :))

Nedense bir Samsungvari hava katmış telefona. Hele o arka kameranın çıkıntı çerçevesi ne yaa? Buram buram "ben olmadım" diyor. Bir Apple sever olarak açıkçası beni üzdü. O yüzden buradan Steve Jobs'a sesleniyorum, "Üşüyoruz reis". :))

Ama! Dün akşam bence gecenin yıldızı iPhone'dan daha çok beklendiği sunum sırasında salondaki alkış nümayiş ve debdebeden anlaşıldığı üzere Watch'tı. Teknik detaylarına şuradan ulaşırsınız. Ben yine tek cümleyle şunu ifade edeyim; "Apple saati yeniden tanımlamış."

Piyasada dolaşan Samsung'un akıllı saatleri ve diğer bazı Çin menşeili akıllı saatleri düşününce, hem uygulama ekosistemini hem de kullanım özellikleri açısından Apple Watch apayrı bir yere konumlanmış.

Apple Türkiye'de 2350'liradan başlayan fiyatlarla satılacağını okuduğumda ise içinden koskocaman bir "Yuaaaaah!" dedim. Zaten tipini de beğenmedim, benim beşesim bana yeter diyerek konuyu kapatıyorum. Benim aklım şu Watch'ta kaldı.

Nots: Watch'ın da 350 Dolar civarı olacağı söyleniyordu ama bakalım. 

Hiç yorum yok: