25.04.2009

Sevgili Sevgili

Sevgili günlük, sana bugün birisini tanıtacağım. Evet, benim için çok özel biri. [Tamam, sana da sevgili deyip duruyorum ama bu ayrı bi'şey ya, resman dağıldım karşısında]

Yani biraz uzak diyarlardan aslında, Japon kendisi. Ama Endonezya doğumlu. İlginç değil mi? Türkiye'ye de bu sene gelmiş sanırım. Henüz daha o kadar içli dışlı olamadık. Hâlâ tanışma aşamasındayız.

Siyah saçlar, bembeyaz bir ten, hele bir sesi var ki, of anam, çok vahşi. Allah'ım, endama bak, şu duruşa bak, ahh kalbim.



Ahhgg!
Yüksek kontrastta bile nasıl da çekici bi'şeysin sen böyle.

Evet günlük, sonunda olanlar oldu. Bu gece beraberiz kendisiyle. Artık mahalle n'apar bilmiyorum. :]

4 yorum:

Yesari dedi ki...

nihayet aldın demekkk...süperr...hayırşı uğurlu olsun ,hayırlı şeylere vesile olsun..mesela nişan düğün söz törenlerinde çal inşallahahaahahahahahahah:))
çok güzelmiş yahuuuuuuu....uuuuuuuuuuuuuuuuu

Monera dedi ki...

Hahaha, evet aziz dostum, artık sünnet olur nişan olur nikah olur, bakıcaz :]

Bir de cd ile metot kitabı aldım, tüm mahalle öğrenicez inşallah :]

Adsız dedi ki...

Tebrik ederim şekerim.

Monera dedi ki...

Teşekkür ederim Burcucum. :]