25.04.2011

Bugatti Veyron hakkında bi' güzelleme

Evet, bu yazımda Bugatti Veyron hakkında bi' şeyler yazmak istiyorum.

Çünkü bana biraz saçma geliyor. İnsan neden Bugatti Veyron almak istesin ki? Hatta istemekle kalmasın da alsın ki?

Öncelikle Bugatti nedir sorusuna bir cevap verecek olursak, bir arabadır. Otomobil yani. Bir taşıt. [Süpersonik İngilizcemle İngilizleri bile kendime hasta ederim diyenler: RightClickNewTab ]

Sonra efendim ondan sonra onbir; yani şöyle bir düşünelim, 2buçukmilyonAmerikanDoları falan yaklaşık fiyatı. Dur bak sen tam anlamadın rakamla yazayım 2.500.000,00-USD falan yaklaşık fiyatı. Nedir abi yani? Al mesela, aldım koydum kapının önüne, duruyor bahçede. Ee. Ne oldu? İşe mi gidebilirsin, yok, haftasonu gezeyim desen köprü felç zaten, 407 Km/sa maksimum hızı varmış, ee? Dur kalk dur kalk hararet yapar zaten o da ayrı konu. (Belki de yapmaz) Ayrıca bugün neyşınılceografik'te izlediğim kadarıyla 4 tane lastiğinin fiyatı 17.000Dolar'mış. (Onyedibin yazıyor orada) üstelik 10.000Km'de bir değişmesi gerekiyormuş. Ee ne anladım ben bu işten? 17000 dolara lastik mi olur lan? Ulan tüm mal varlığımı satsam gidip bir Bugatti Veyron alsam, 10.000 km sonra lastik almaya param yok, ohaşimatsu demek istiyorum, hatta ve hatta, o dedikleri son hız 407 km/sa'e ulaşmaya çalışsam, depodaki tüm benzini 12 dakikada içip bitiriyormuş, öeh. Ondan sonra hani benim kutuplarım vardı, neredeler şimdi, "küresel ısınma defol" falan. Lan bir kişinin 3 günlük ihtiyacı kadar oksijeni 12 dakikada emdi bitirdi alet. Ondan sonra, aman da mevsimler de karıştı birbirine zaten, aman da nerede o eski kışlar, İstanbul'a da kaç zamandır kar yağmadı. GDO'lu mısırlar falan, yapay gıdalar felan, hormonlu zerzevatlar filan...

Almayın arkadaşım Bugatti veyron meyron!

- Ne içtim lan ben?

3 yorum:

Berna dedi ki...

Hahahahaa :)) Gerçekten ne içtin sen?
:)))

Monera dedi ki...

çay :)

imza dedi ki...

:))) hırr