28.10.2009

Kendi rastgele yazı dalganı kendin yap projesi

Çok acayip bi'şey üzerinde çalışıyorum günlük. Dur bitireyim de yayınlayacağım.

Şu rastgele yazı getiren skript'ler var ya, böyle tıklıyorsun hop rastgele yazı geliyor blogdan, anaam ne güzel bi'şey. [Az önce Enteldantel'in blogunda gördüm, o kadar kurcaladım ettim bi' türlü ekleyemedim kendi bloguma, amanın dağlar vay ben ölem, oy niğdem, nerelere giğdem.]

Ulan olmuyor bi'türlü, na'pim na'pim, yahu dedim otur kendi rastgele yazı zamazingonu kendin yap, hayreting.

Uğraştım uğraştım daha iyisini yaptım, "telepatik çalışan rastgele yazı getirici bıdısı"

Şimdi bunun düzgün çalışması için önce aklından bir sayı tutman gerekiyor.
Tuttun mu? Tut.
[1-500 arası olabilir, fazla olursa o kadar yazı yok henüz.]

Sayı hâlâ aklındayken şu aşağıdaki linke tıkla. [Sayının aklında olduğundan emin ol. Bak bıraktın gibi sanki, tut bırakma.]

Sen de söyle, yüksek sesle, "random ulan randooom"
tam derken bas.


:]

Hiç yorum yok: