16.11.2009

Bazen netbook yiyorum

Sevgili günlük, hani demiştim ya sana netbook'umla aramızdaki aşkı tarif etmem imkansız diye, işte şimdi sana biraz kendisinden bahsedeceğim...

[Bak bu öyle bildiğin inceleme yazılarına benzemez, hişşş]

Bundan bir hafta kadar önce ulaştı netbook. Adı "Asus 1005HA Seashell". [Önce 1008 mi olsun diye çok düşündük ama bu oldu. kısmet işte bazı şeyler.]

Teknik özelliklerini her yerde bulabileceğiniz için size duygusal özelliklerinden bahsetmek istiyorum. Çünkü aslolan duygulardır.

Öncelikle gerçekten sevimli bir duruşu var. Bakın mesela şu resme bakın, sanki ufacık tefecik içi dolu turşucuk gibi. Evet beyaz aldım. Üzerinde 3 tane E harfi var, "Eee yani" der gibi. [Ulan bir de cool, bak bak bak...]
Bakın mesela boyunun kıyaslaması yapalım, o yanındaki harici disk, siyah olan. [Aaa ulan bayağı küçükmüş.] Yukarıdaki de klavye, şu backspace'i bozuk evet bildin. Atacağım yakında yoldan geçerken uyuz olduğum birinin kafasına kafasına.

Neler yaptım neler... Bilgisayarı açınca otomatik olarak windows kurulumuna geçiyor. Xp home. GOM Player kurdum, Memento'yu izledim harici diskten, gayet akıcı, hiç sorun çıkarmadı. Blogdaki müzikleri dinledim, media player'da şarkı dinledim, hiç sorun çıkarmadı. Kablosuz ağ bağlantısı bulmakta başarılı. İnternet sitelerinde rahatlıkla geziliyor. Sessiz mi sessiz. arada bir içinde minik bir fan var o bir celalleniyor, fııırrrrrrrr diye bir dönüyor. sonra sakinliyor gene. Manyak mıdır nedir?


Evet yedim. İnsanın ağzına girebilecek kadar ince. O yanındaki çızıkların arkasında bir fan var işte, fırrrr diye bir dönüyür biraz sıkılınca, öyle darlanmalara gelemiyor.

Çoklu dokunmatik taçped'i var. [Touchpad] internet sitelerinde falan iki parmağınızla aşağı yukarı sürttükçe scroll yapıyor. parmaklarınızı köşegen açıp kapattıkça sayfayı büyütüp küçültüyor. Kullanımı rahat. Zamanla alışılıyor. Zaten alışkanlıklardı hayat.

Şimdi kendisini fazla ifşa etmiyorum, ve kendisine son zamanların en en en en en şarkısını armağan ediyorum.

Al sevgili netbook, güle güle dinle. Arctic Monkeeeeyyysssss, senin için söylüyor, "Pretty Visitors"


Ve hadi tamam tüm online ziyaretçilerimize gelsin. [Ama sesi açarlarsa :] ]

Hiç yorum yok: