6.06.2010

1. Geleneksel Fotoğraf Pazarı - İnanç

Merhaba :)

Günlerdir, aylardır, hatta belki de yıllardır içindeki fotoğraf çekme arzusuyla yanıp tutuşan biz, fotoğrafa gönül vermiş iki insan [Miyaw ve ben] olarak, düşündük taşındık, [Ki Miyaw benden yaklaşık 2 kat daha fazla gönül vermiştir :) ] sinerjik bi' hareket yapmaya karar verdik.

Bundan böyle her pazar, bir konu belirleyip, bir sonraki pazara kadar o konu ile ilgili bir fotoğraf çekip sayfalarımızda yayınlama kararı aldık. Hatta dedik ki, "cümle alem bize katılmak isteyebilir, aralarında böyle rahatsızlar olabilir, kendi kendilerine iş çıkartıp, bu hafta ne fotoğraf çeksem gibi saplantılı düşünceleri olanlar olabilir :)" işte siz de bu insanlardansanız ve bu sinerjik oluşumumuza katılmak isterseniz müthiş mutlu oluruz. [müthiş burada olaya abartı katmak için]

[Bu arada küçük bir not: Öyle profesyonel überseksi fotoğraflar peşinde olmadığımızı ve amacımızın eğlenmek olduğunu da belirtmeden edemeyeceğim, zira apertür nedir ben hâlâ bilmiyorum. Miyaw biliyor gerçi. :)]

Bu haftaki konu başlığımız "İnanç"tı.

[Tıklayınca büyüyor. Valla.]

Konu başlığımızla ilgili olarak Miyaw'ın fotoğrafına da şuradan ulaşabiliriz: Miyaw'ın fotoğrafı

Bu haftaki konumuz için Miyaw biraz çakallık yaptı, bakın şurada bahsediyor.

Çokönemlidipnotlar:
  • Bu olaya katılmak istiyorsanız benim ya da Miyaw'ın yazısının altına yorum yazıp, öncelikle sesinizi duyurmanız gerekli. [Gerekli üyelik ücretlerinin tahsilinden sonra üyelik kaydınız tarafımdan yapılacaktır, yalnız bundan Miyaw'a bahsetmiyoruz, tamam :] ] (Hehehe, yok yok herhangi bir ücret talep etmiyoruz tabi ki.)
  • Fotoğrafın konusuna Miyaw karar verdi bu hafta, haftaya ben karar verebilirim ve eğer bize katılırsanız bu işi sizin üzerinize yıkmayı da düşünmüyor değiliz aslında. Her hafta birisinin karar vereceği konu üzerinden döngüsel bir sıralama (ne demekse) yapıp, anladınız siz onu.
  • Biz her haftaki postta birbirimizin adreslerini de yazıya ekleyeceğiz, siz de sonraki haftalarda bu rahatsızlığımıza katılmak isterseniz, sizin de blogunuzun adresini kendi sitelerimizde vereceğiz, ki okuyucular daha fazla fotoğrafa erişebilsin. Tabi ki siz de bizim sayfalarımızın linklerini yazınızda belirteceksiniz. Boşuna sinerjik bi' oluşum demiyoruz.
  • Bu durum katılımcılar için her hafta olmayabilir, zira paşa keyfiniz bilir, darlanmak değil eğlenmek gibi ulvi bir amaca hizmet ediyoruz. Yani giriş çıkış serbest. İsteyen istediği hafta katılabilir ya da katılmayabilir.
  • Son olarak fotoğrafınızı nerede, nasıl ve ne düşünerek çektiğinizi belirten kısa bir de yazı yazarsanız çok iyi olur. (Ama yazmazsanız da olabilir, ben yazmadım mesela. Ama ileride hangi ayarda hangi makineyle, nasıl nerede gibisinden bi'şeyler planlamıyor da değiliz hani.)
Teşekkürler :)

8 yorum:

TuTsİ dedi ki...

[Tıklayınca büyüyor. Valla.]

töbe töbe :p

Neyse
Dedemin minik bir masa saati vardı
Mevlana türbesinin minyatürü ve küçükken onunla oynar hayallere dalardım
arada bir oluyor böyle
baktığım objeler geçmişe ait izleri örtüştürüyor garip :]
bugün iki oldu nedense

Monera dedi ki...

[Ehehe bizde yalan yok :] ]

Aynen, semazen figürü Konya'dan kalma, askerlik zamanından bana oraları hatırlatan ufak bir minyatürdü.

İnsanın kendi hayatından detayları alakasız yerlerde görmesi gerçekten farklı bir his bu arada. Bana da denk geliyor zaman zaman, güzel oluyor. :)

TuTsİ dedi ki...

Gözüme takıldı belki bir işe yarar dedim
http://www.gecengece.com/letisim/12-contacts/3-bizimle-calmak-elenceli-olur

Monera dedi ki...

:] Abi baktım linke teşekkürler, de, gece hayatı falan, ben daha gündüz doğru düzgün yaşayamıyorum. Bi' de gece çıkartmayalım. :]

TuTsİ dedi ki...

Gece bozar sizi boşverin aldırmayın :)

Monera dedi ki...

Ehehe :]

-Mir. dedi ki...

Ne kadar kendi halince insanlarız di mi Tutsican? :) sıfır aksiyon.

TuTsİ dedi ki...

:))
olmasada olur
olsa fenamı olur bak onu bilemem