25.07.2010

6. Geleneksel Fotoğraf Pazarı - Ritim

Bir Geleneksel Fotoğraf Pazarı etkinliğimizde de sizlerle buluşmanın haklı gururunu yaşıyoruz sevgili fotoğraf severler.

Bugünkü konumuz "Ritim".

Hayatın özünün ritim olduğu varsayımından hareketle (ki bence çok doğrudur) şu mahvolmakta olan İstanbul şehrin bile bir ritmi olabileceğine inandığım rastgele çekilmiş bir fotoğrafımız var bugün.

Akşam saatlerinde Şişli-Pendik hattındaki iki katlı otobüsün üst katında sol taraftaki camdan çekilmiş bir fotoğraftır. (Sanırım köprüyü geçtikten biraz sonraydı.)

Öyle tesadüf olacak ki, sabahtan beri dinlediğim ritmik şarkıların bir yansıması oldu sanırım bu.

[tıklarsak duyabiliriz...]

Hadi bu seferki fotoğraf şarkılı olsun:


(Aşağıdakinin aynısı aslında :] )

-------------------------------------------

4 yorum:

Adsız dedi ki...

puhahahaha yorum yaparken bu kadar gülmemiştim:)...Allah'ım ya bi ton yazı yazmışsın yukarı:):)....

fotoğraf yorumu:
wwoooooooowwwwww...müzik acaip uymuş fotoğrafa...yarın işe gidiyim masaüstü yapıcam yüksek müsadeizle beyefendi :)

Monera dedi ki...

Ehehe, (neye güldün len bu arada anlamadım :) )

orijinalini atarım onu masaüstü yaparsın :]

Adsız dedi ki...

Geçici Not: melke bunu daha önce çok okuduğu için artık okumasına gerek bulunmamaktadır.:] ]

Bir şeyler demek istiyorsan, tam şuraya diyebilirsin. Şuraya, aşağıya. Sonra yamultulmuş harfleri tanımlayıp, ne olduğunu anlayıp, özümseyip, oradaki kutuya girmen gerekli, bu, senin insan olduğunu kanıtlamanın tek imkanı, çünkü otomatik sistemler bu yamultulmuş harfleri algılayamaz, daha sonra da eğer kayıtlı bir kullanıcıysan kullanıcı adını ve şifreni girip kendini tanıtmalısın, ama anonim olarak da yazabilirsin, ve en son olarak da, "yorumunuzu yayımlayın" tuşuna basıp beklemeye başla. Çünkü bil ki hemen yayımlanmayacak yazdıkların.

Bu kadar uğraşmak yerine sağ yukarıdaki X butonu ile bütün bu koşturmacaya bir son verebilirsin.

Kendine iyi bak.
Ya da bakma.
Keyfin bilir.


Buna güldüm:)...orijinali aldım teşekkür ederim...kıyaklar 2 etti bu arada mahcup ettin beni..

Monera dedi ki...

hee :) tamam anladım. Rica ederim efenim ne demek.