29.07.2011

viewpad7'lere geldik

Sevgili günlük, bir "dünyanın yavaş yavaş bıraktığı teknolojik aletleri ucuzlayınca biz alalım" köşesinde daha bizlerle birlikteyiz. Bu arada ben bayağı bayağı şu an uu havalardayım çünkü neden, çünkü benim sanırım ufak bir kısmım az önce biraz buharlaştı gitti, böyle salına salına yükselerek arşa değdi.

Ne diyorduk, hah "Viewsonic Viewpad 7"

Ben çok büyük bir -belki de "huuge"- bir hata yapıp Amazon'dan "Viewpad 7" siparişi verdim sevgili günlük. Şimdi hemen oradan atlama "aman da Amazon Türkiye'ye sipariş göndermiyor falan diye" biliyoruz herhalde, citi globşopır'lan aldım. Bunu bilahare anlatırım geçiyorum onu.

Bu arada bilgisayarım sıcaktan o kadar kafayı yemiş olacak ki (sıcaktan o kadar kafayı yemiş olmak??) google'da arama bile yapamıyorum, üstelik google chrome'da. yani düşün kendi borwser'ında kendisini arayamıyorum lan google'ın ayıptır yazıktır himdat.

Ba ba ba anca yükleniyor, hey Allah'ım ya, alooow, bas lan biraz. Aha geldi. Ahan da tablet bu. Ya da şuradan kendi sitesine zıplayabiliriz.

Öyle hemen "Amaan bu ne bee" falan yapma oyarım. Android 2.2. Froyo var lan üzerinde tamam biliyorum, çözünürlüğü de yüksek değil, firmware update'i de yok, baktım inceledim araştırdım. Uzun detaylı incelemeler, fiyat ferpormans analizleri ve ihtiyaç sorgulama sonrasında bunu almaya karar verdim. (Bak az önce performans yazacağıma ferpormans yazdım hiç fark etmedin, okumuyorsun lan galiba sen, öyle bakıp bakıp geçiyor musun lan? neyse bakim hadi yürü.)

Aldım evet, ama ulan şimdi içime de bir kurt düşmedi değil hani, şimdi bu gelir gelir de, çat diye gümrüğe takılır mı acaba diye. İnşallah takılmaz, takılırsa onu ayrıca düşünürüz. Hadi takılmadı diyelim, ulan o da ayrı iş. Pasaport kaydı yapmak lazımmış 3G'li olduğu için, hay bin kunduz. o pasaportun da en fazla 1 ay önce TR'ye giriş yapmış olması gereken bir pasaport olması gerekirmiş. Hopbaaa, nereden bulacağımdır ben şimdi böyle pasaportu olan bir insan evladını? Diye düşünürken aklıma şu pasparlak fikir geldi.

Git kardeşim sen Sabiha Gökçen Dış Hatlara. Gittin mi? Git git. Başla beklemeye, elbet birileri gelecek dışarıdan. Aa geliyor. Çıktı mı kapıdan, çıktı. Yavaş yavaş yaklaş yanına, usulca arkasından yaklaşıp, "Bağyan sizinle bir Turkcell İletişim Merkezine kadar gidebilir miyiz acabağ?" diye direktman sor. Bak bak zekaya bak. (Aa sevgili sevgilim beni öldürecek lan bu arada havaalanında tanımadığım bayanlarla niye Turkcell İletişim Merkezlerine gidiyorum diye, kıhkıhkıh, hadi dedim hopba hakkınızı helal edin :) ) Lan tamam önüme çıkan ilk kişiye sorarım erkek kadın ayrımı yapmıyorum.

Güzel cihaz güzel, işimi görür benim, evet evet, çok iyi oldu çok da güzel oldu taam mı. Benim eyvallamam bu kadar.

Ahahahaiooo, lan olm sanırım beynim az önce burnumdan doğru masaya damladı.

1 yorum:

imza dedi ki...

:) hım hım hım