14.08.2011

Tuluyhan Uğurlu omzuma dokundu


Sevgili günlük, geçtiğimiz günlerden bir gün, mesela dün, Sapphire'in 54.katında Tuluyhan Uğurlu'yu canlı dinleme fırsatına eriştim. Sevdiceğimin sürprizi ile en ön sırada oturup, bu müzik ziyafetinin tadını çıkarttık. Konser arasında kaçıp 360 derece seyir terasına fırlayıp bir de İstanbul'a 360 derecelik bir bakış attık. Evet, sana dün bir tepeden baktık aziz İstanbul. :))

Gece enteresan bir olay da yaşandı sevgili günlük. Tuluyhan Uğurlu, arka tarafa doğru geçmek isterken sandalyeme takıldı, sonra da tekrar ön tarafa doğu geçmek isterken omzuma dokundu. Yani o kadar kişi arasından bana el verdi. :] Bu demek oluyor ki, "al bak sana yeteneğimi bulaştırıyorum" dedi. Evet, yeteneğinden bulaşmış olabilme ihtimaline yönelik olarak hemen oturdum evdeki ortaçağdan kalma antika piyanomuzla bi'şeyler çalmaya başladım ve ufak çaplı bir senfoniyi bir anda besteleyiverdim. Gerçekten bir anda bir piyano dahisi olmuştum, her yerimden yetenek fışkırıyordu. Yer ayaklarımın altından kayıyor gibiydi. Dinleyince siz de hak vereceksiniz. Kaset tekliflerine açığım, saygılar. :P

Şimdi sizlerle o harikulade senfoniyi paylaşmak istiyorum. :]]



"Senfoni No:1 - Yüksek yüksek tepelere ev kurmuşlar"

"Yüksek yüksek tepelere ev kurmuşlar" ismini verdiğim bu ilk senfonimi hazırlamamda bana ilham kaynağı olan, dün yapmış olduğu bu sürprizle beni son derece mutlu eden biricik sevdiceğime teşekkürü borç bilirim.

2 yorum:

imza dedi ki...

Dinlemeden geçemiyorum :)))) Canlı dinleme şansına erişebilir miyim acabaa :D :)))

imza dedi ki...

:))) 4.başa sar sar sar :))))