28.07.2011

Hava sıcak ben daha sıcak olmak var

"Ha, şimdi, herkesin hayatına kimse karışamaz"

Evet sevgili günlük, bugünkü yazımıza bu ünlü özdeyişimizle başlamak istedim, çok iyi oldu çok da güzel oldu.

Neyse,

Sevgili günlük, fark etmiş olacaksın ki uzun bir zaman sana girişmedim, hımm yoksa fark etmedin mi, tüh bak fark etmemişsen keşke söylemeseydim değil mi, o zaman nasılsa zaten fark etmemiş olduğun için ben de uzun uzun açıklama yapmazdım, ama fark ettin. Bak şimdi onun için fark etti. "Ve yerden aldığı bir deniz yıldızını denize doğru fırlatırken ağzından yıllarca dillere pelesenk olacak o sözler döküldü; "İşte bunun için fark etti." :]] zhehe. Aman bu da yıllardan beri anlatılan şu denizyıldızı hikayesinden geliyor bazen aklıma, sevgili büyük yeğenim bu hikayeyi öğrenip ne zaman gelip bana anlatacak diye tereddütler içinde bekliyorum. Çünkü geçen günlerde bir espri yaptı, "ohahaha len biz bunları ilkokuldayken yapıyorduk" dedim, sonra yeğenimin ilkokula gittiği aklıma geldi, çocuk aslında gayet tutarlı ilerliyor, evet o zaman sorun sende değil seni sevende.

Neyse ben susayım gözlerim konuşsun biraz. Olm çok acayip süper ötesi manyak bir tatil geçirdim biliyor musun? Ner'den bilecen çok afedersin, anlatmadım ki daha, neyse bak dinle. Çok süper ötesi hayvani güzellikte bir tatil geçirdim lan ben sevgili günlük. Anlatsam kelimeler betimlemeler yetmez.

Sevgili sevgilimle Bodrum'a da gittik beraber. İstanbul'da da yaşadık. (Hayatı Hande Yener şarkıları gibi yaşıyorum vay arkadaş olaya gel.)

Uzunlamasına daha sonra uzun uzun hatta fotograflı motograflı anlatırım diye düşünüyorum eğer bu sıcakta bu bilgisayarın başında beynim eriyip sırtımdan akarak omurgayı takip edip kuyruk sokumundan dışarı pırtlamazsa....

Hiç yorum yok: