24.05.2010

Kopar bizi dicey?

Yahu sevgili günlük, geçtiğimiz günlerden bir gün, misal Cumartesi, televizyonda Disko Kralı'nı izliyordum. Bir de sürekli pizayla beslenmekten kelli çohafedersin bir karın ağrısı bir sancı falan, anlatamam, "kabız mı oldum lan noldum?" diye endişelenedururken, programa Ece Toprak diye bir DJ kızcağız geldi. Nası bi' tip ki, ne çalıyor ki, kim ki, ne ki, gibi kurulabilecek tüm -ki'li cümleleri kurduktan sonra merakla beklemeye başladım.

Bekle bekle bekle bekle, lan bekliyoruz da, çaldığı bi' nane yok. Ohaşimatsu dedim, saat 04 olmuş bekleye bekleye. Lan ben kız arkadaşımı bu kadar beklemedim, bi' Ece Toprak dinlicez diye yaptığım mallığa bak.

Ama azim ve mermer konulu özlü sözün gereği, programı sonuna kadar bekledim, ve kendisini dinledim. Yorum yapmak istiyorum: yanarım o kadar saat beklediğime. Çok vasattı. Hayal kırıklığının daniskası.

Editbidit: Yahu bir de şu Lost dalgası var. Bitti bugün. Az önce izledim. Bu kadar karıştırdıktan sonra çok yavan bitti he. Hissizim.

2 yorum:

-Mir. dedi ki...

60a sabitledin.. yazıosun bik bik ama anlamadım ki..

Monera dedi ki...

Ahaha, 60 da ne yahu diye bakındım durdum deminden beri :] sonradan farkettim, kalsın ya napim. 69.ya hediye vereceğim.

(çünkü 69 ambigram bir sayıdır. :] Akıllar başka yere kaymaya)