5.10.2011

oldu o zaman

Sevgili günlük, bu yeni oluşumun "dynamic views" ilginç gibi, ancak,

sanırım biraz daha düşünülmesi gereken şeyler var gibi, mesela "Nerde ulan benim gecıtlarım vicıtlarım?!"

Bak farkettiysen ünlemlisoruişareti koydum oraya, ki ruh halim tam anlamiyle (iyle, böyle de nazik olurum bir anda) ifşa olsun.

Oldu o zaman.

Negzel şarkı lan: 6.Cadde - Koyver Gitsin (sağtıkyenisekme)

Bana Manhattan'ın o soğuk caddelerinde elektrikli Quartz soba satmak için koşuşturduğumuz zamanları hatırlattı. Aah ah ne günlerdi o günler. Sonra tabi o sobalardan kazandığım paralarla WallStreet'te bir daire tutup hisse senedi simsarlığına başlamıştım, Buffet miydi neydi, genç bir çocuk geldi bir gün, "abi" dedi benim bir iplik mi kumaş mı tam anlamadığım bi işleri varmış, hisse alım satımlarına başlıyorum falan dedi, olm dedim bak bu piyasada yerler seni dedim, al dedim git dedim nerde kalırsan kal dedim, garantisi olmaz bu işlerin dedim, uyardım bir nevi. Ama çok cevval çocuk hemen kaptı işi, alsat trade mrade derken ulan dünyanın en zengin adamı oldu, sonra çağırmışlar bir konferansa bu işlere nasıl başladınız nasıl bu kadar zengin oldunuz falan diye sormuşlar, benden hiç bahsetmemiş, hayırsız. Boşuna dememişler iyilik yap denize at batsın gitsin diye. Ama ben ne yaptım, Lityumİyon pazarına girdim şimdi, ohoo paraya para demiyorum. Şimdi mesela iPhone4S lansmanı yapıldı ya bugün, dün Tim aradı, abi dedi, bizim pillerde bir sıkıntı yok değil mi dedi, yok olm dedim sakin ol, bizim sözümüz senettir. Steve'le de gayet güzel bir iş ilişkimiz vardı, seninle de öyle olacak merak etme dedim, tamam abi Allah senden razı olsun dedi, ben de haydi sunumunda başarılar dedim, hayırsız diye de ekledim, annem mantı yapacak haftaya bekliyoruz dedim, ama çoktan kapatmıştı telefonu hayta. Sonra tam viewpad7'mi alıp günlük gelişmelere bakmak amacıyla koltuğuma kurulduğumda uyanmışım. Ohaşimatsu lan zaten uyuyormuşum neymişim, rüyaymış mı lan bunların hepsi yuhaşimating. Nerde benim lityumiyon tarlalarım? Onların lityum iyon pilleri var, iPhone4S'leri var, oynuyorlar gülüyorlar, atlıyorlar zıplıyorlar, HD diye bi'şeyler var onlarla video çekiyorlar. Baba bize niye almıyorsun, bizde niye yok!!!

Ben senin baban değilim evladım üzerime üzerime bağırma.

Vuuuu :]]


Hiç yorum yok: