17.09.2011

Sürücü belgesi ehliyet oluyor

Sevgili günlük n'aber?

Sonunda olan oldu, gözüm aydın olan oldu soonundaa, soonundaa. N'oldu? Olm sonunda sürücü belgemi aldım lan. Evet. Sürücü belgesi ehliyet oluyor.

Bildiğin gibi, aylar aylar önce, bu yakınlardaki bir sürücü kursuna zorla cebren ve hile ile yazdırılmış, hiçbir derse girmemiş, sonra sınava girmiş, sınavdan geçmiş, 4 5 defa direksiyon sınavına girip, sonuncusunda "yaaa tamam al şunu git, yaa tamam yürü git" nidaları ile son direksiyon sınavından çıkmıştım. (merak ettim yahu bi' sn, kaç zaman olmuş bakalım, işte, şu yazıda direksiyon sınavından geçtiğimden bahsetmişim ve tarihe bakıyoruz, ve hep beraber, ve evet, ve oha diyoruz, 23.05.2010 ne lan? yuhatu, 1 yıldan fazla olmuş. :]] ) Ahahaha lan sevgili günlük 23.05.2010'da geçtiğim sınavın ehliyetini Ekim 2011'de almışım. Neysne. (Neyse ne babında.)

Ben şimdi o zaman sınavdan geçmedim zannedip, gidip dosyaları falan almamıştım ya, bir gün bir gün bir çocuk, eve de gelmiş kimse yok, çalmış çalmış telefonu, ahan da bakmış açan yok, gitmiş açmış konuşmuş, akşama doğru hoplamış, zıp zıp zıp zıp zıplamış, gitmiş dosyasını almış. (Blog yazımızın bu bölümü içindeki çocuğu öldürmeyenlere geliyor. :])

Efenim dosyayı almak bir şey ifade etmiyor aslında, çünkü, çünki, çünküm, çinküm, chicken, bu dosyayı ilçe emniyet müdürlüğüne elden teslim etmeniz gerekiyor. Ama o iş de öyle kazın ayağı gibi değil. (bu arada kaz dedim de DenizBank, "Kaz Kazan" diye bir uygulama başlatmış, kaz kazanmak istemediğim için uygulamaya katılmadım, aferim bana. N'apıcam efendim kazı, zaten sevgili sevgilim kaz ciğerleri hakkındaki ilginç ve bir o kadar da didaktik videoyu izlettiğinden beri, kazlara karşı ayrı bir duygusallık besliyor, nerede bir kaz görsem gidip sarılıyor, öpüyor bağrıma basıyorum. :] ) Emniyet müdürlüklerinde internetten randevu almak gerekiyor, ama alabilene ne mutlu, onlar ki, internetten randevu alabilen insanlar, ne mutlu ne şanslı insanlardır.

Ayyyyyyylarca uğraştım lan, işi gücü bıraktım kendimi internetten emniyet müdürlüğü randevusu almaya adadım. Gece 00:00'dan sonra deniyorum yok, sabah 9:00'dan önce deniyorum yok, 9:00'dan sonra deniyorum var ama yok, ulan 2 dakika içinde tüm randevular pataküte bitiyor. Hayır abi sonunda karar verdim, gidecem kapılarına, "ya" dicem, "kardeşim, derdiniz ne sizin?" dicem. Vermeyecekseniz bu randevuyu söyleyin de bari, ne siz uğraşın ne ben uğraşayım" diycem, böyle sinirli sinirli diycem, diye düşünürken, akşam vakti gizlice girdim bu sürücü belgesi randevusu alınan yere, önce bi "internal error" hatası verdi, sonra bi' açıldı açılmadı, sonra bir açıldı bir açıldı, hobaaaa, al olm al, tüm saatler boş, valla bir mucize gerçekleşti. Hemen aldım tabiiğ.

Sonra evrakları falan teslim ettim, 1 hafta sonra saat 15:00'ten sonra gelin alın dediler, gittim aldım. Çok kolay oldu. 1 yılı aşkın süredir bekledim, ama sonundaa, sonunda ehliyetimi cebime koydum. Artık ehil bir insanım. :)))

Tüm şoför dostlarına, şoförler ve otomobilciler federasyonuna, tüm trafik tescil memurlarına ve Bostancı Sanayi'ye bu şarkımız armağan oluyor. :]] (sağtıkyenisekme)

Hiç yorum yok: