19.05.2015

Velhasılıkelam bitişik yazılır

Kulaklıkla müzik dinlediğimde aklımdaki düşüncelerin bir bir yok olduğunu fark ettiğimde aklımdaki düşünceler çoktan bir bir yok olmuştu ve daha fazla yok olmasınlar diye ani bir hareketle kulaklığı kulaklarımdan çıkarıp masanın üzerine fırlattım. [Dinlenesi: Miles Cane - Rearrange] Sanki resmen mind'im rearrrange oluyor gibiydi. Yok deve afedersin, daha neler. Ona da kemıl de istersen.

Bazı şeyleri anlamakta zorlanıyorum. Gerçekten. Mesela şu kaldırımlara belediyeler tarafından saplanan beton -buraya araba park etmeyin- mantarları. Kaldırımlara arabalar park etmesin diye çok "ulvi" bir amaçla saplanan bu beton mantarcıklar kaldırımda yürüyen o zavallı insancıklar için arabalardan daha büyük bir tehlike arz edebiliyor zaman zaman. Ya da daha özet bir ifadeyle, neden öküz desem öküzlerin alınacağı bir öküz, arabasını kaldırıma park etmeyecek diye, ben kaldırımda "acaba hangi mantara takılmasam?" diye sorunsallardan sorunsallara zıplaya zıplaya yürümek zorunda kalıyorum? Hangi belediye bana bunun izahını yapabilir?

Geçen bizim sokaktaki bu mantarlar için belediyeye yazdım. Yazdım dediysem tweet attım. Hangi çağdayız allasen, yürü git. Gayet nazik de bir ifadeyle, "Bu kaldırımlara bunları dikidikivermişsiniz, millet takılıp düşüyor, gelin bunları çıkartıyor musunuz, boyuyor musunuz n'apıyorsanız yapın" dedim. Hemen cevap geldi; Fen işleri amirliğine konuyu aksettireceklermiş, farklı bir renkle boyanması konusunda... İçimden, "hay bok!" desem de, dışımdam demedim, ayıp sonuçta. Teşekkür ettim. Tabi ki beklediğim gibi oldu, boktan büyükşehirin boktan belediyesinin boktan kaldırımları hâlâ boktan.

Neyse efendim, diyordum ya bazı şeyleri anlamakta cidden zorlanıyorum diye. Şimdi mesela köpeklerinizi sokaklarda it gibi dolaştırıyorsunuz, kakalarını falan yapıyorlar onları toplamıyorsunuz, sonra kuşlar onları yiyecek sanıyor yiyor, gagaları birbirine yapışıyor ve bir daha hiçbir şey yiyemiyorlar ölüp gidiyorlar. Şaka lan şaka, kuş yer mi senin itinin kakasını? Ama ben de görmeyeyim bir zahmet. Lütfen değerli arkadaşlar siz buradan milyın mayls avey pliz. [Dinlenesi: Miles Cane - Come Closer] Bu Miles Cane iyi adam bak dinleyin bunu güzel şarkıları var. 

Velhasılıkelam, velhasılıkelam'ın bitişik yazıldığını biliyor muydunuz? Velhasılıkelam, çok da düşünmeyeceksin maykıl. Arada biraz nefes al.


Hiç yorum yok: