19.08.2009

emayem

Şimdi sevgili günlük, ben bu mim olaylarıyla çok ilgilenmiyorum diye kimse beni mimlemiyor ya, ben de kendi kendimi mimlemeye karar verdim. Ee can sıkıntısı efenim insana pabucunu tersten giydiriyor. Hazır kafayı da sıyırmak üzereyken, sevgili wolfanım ve sevgili yesarianım’ın bloglarında gördüğüm şu mimi cevaplamaya kadar verdim. [Mim cevaplamak?]

1.Hangi şehirde yaşıyorsun?
İstanbul
2.Mesleğin?
Masa başı astronotu
3.Blog yazmaya başlama kararını nasıl aldın?
Şimdi bundan yıllar yıllar ve yıllar önce [2005 falan] bi’ tane kız arkadaşım vardı, o başlamıştı blog yazmaya, ben de o zamanlar böyle blog falan işleriyle hiç alakalı değilim, söylemiyor da blogunun adresini, meraklandım, blogcu vardı o zamanlar girdim bakayım neler var neler yok diye. Açtım bir blog. Dolaşıyorum bloglar arasında, aaa bir de baktım ki bizimkinin blogu, ohooo bir de baktım ki neler neler, bana anlattıkları başka, kendi yaptıkları bambaşka, [yalan dünya harbiden çok pis koymuştu o zamanlar.] Neyse, zaten okul falan var, iş güç yok, yapacak daha iyi bir şey bulamadım, babadan gelen edebi yönü bloga akıtmaya başladım içimden geldikçe. Önceleri bakıyorum da baya baya edebiyat kastırıyormuşum, sonra sonra durulmuşum. Sonra blogcu bayağı bir sapıttı, girilmez oldu, bakımlar oldu, cart oldu, curt oldu, ben de yahu güzide google’ımızın blogger’ı varken neden burada kastırıp duruyorum ki diyerekten blogspot’a geçtim. (Ama dingilin biri monera adresini almıştı, aldığı gibi hiç yazı da yazmamıştı, ulan madem aldın neden yazmıyorsun değil mi? Çok fena gıcık oldum adama. Ben de bunu açtım. Ayrıca da aklıma gelen daha birçok ismi de alıyorum mütemadiyen. N’olur n’olmaz diye, yakında bazı açılımlar gerçekleştireceğim işten güçten vakit bulabilirsem.)
4.Ne kadar süredir blog yazıyorsun?
2005’ten beri falan.
5.Blogunu hangi sıklıkla ziyaret edersin?
Gündüz nadiren, geceleri mütemadiyen (Wolfanımdan inspiration :] )
6.PC açıldığında blogunu açmak kaçıncı sıradaki iştir?
winamp, msn, blog. 3. sıradaymış.
7.Başka bir blog sayfasında görüp aldığın bir şey ya da gittiğin bir yer oldu mu?
Olmadı.
8.Blogunda hangi konulardan bahsetmek seni mutlu eder?
Dünya barışı ve deneysel fizik konularından bahsetmek beni acayip mutlu eder, manyağım ya ben ondan. :] Kendimi eğlendiren şeylerden bahsetmek beni çok mutlu eder, hele birileri bunları okuyup da eğlenince daha da mutlu eder. Genelde günlük babında oluyor.
9.Bloglarda gördüğün diğer blog arkadaşlarını eklemekte seni cezbeden ne olur? (Blog teması, diğer bloglara yorumları, bloğunun adı, içeriği vs)
Beni ekleyeni ben de eklerim.
10.Blog aracılığıyla para kazanma fikrine nasıl bakıyorsun?
4 numara miyop gözlüklerimle bakıyorum.
11.Blog arkadaşlarınla buluşma, bir araya gelme fikrine ne dersin?
Ya şimdi uğraştırır o işler. Blog arkadaşı kavramı çok geniş bir kavram hem, arkadaşınsa zaten paylaştığın ortak bir şeyler vardır sadece blog aracılığıyla görüşmezsin buluşur eğlenirsin blogda kalmaz sadece, ama sadece blogunu takip ettiğin birisi ise o işler yorar.

- Teşekkür ederim sorulara içtenlikle cevap verdiğim için.
- Aa ne demek rica ederim.
:]

4 yorum:

Adsız dedi ki...

kurban olsun wolfanımm :)

Yesari dedi ki...

:))

pek güzel olmuş...bu kadar sıkıcı bi mimi bu şekle çevirdik ya...bizden bişi olucak inanıyorm...sizden olmuş zaten...olmuş olmuşşş:))

Monera dedi ki...

ah wolfanım, varlığım varlığınıza armağan olsun :]

Monera dedi ki...

:]yesarianım iltifat ediyorsunuz, kutsadınız beni.