28.06.2010

Princess Feline'in günlüğünden mim

Lazanya'nın başlatmış olduğu mim, döne dolaşa Miyaw sayesinde bana kadar ulaşmış. :] Antrparantez ben bu mim olaylarının tee 2007 yılında falan bittiğini düşünüyordum, bayağıdır da rastlamamıştım, o halde cevaplıyorum.

Yalnız başlık konusunda ne yazacağımı tam anlamış değilim, Lazanya'nın günlüğünden mim mi? Miyaw'ın günlüğünden mim mi? (Evet öğrendik; "Princess Feline'in günlüğünden mim")

Gelelim cevaplara, merak içinde cevapları bekleyen siz yüzbinleri daha fazla bekletmeyeyim.

1. Hangi işleri yarım bırakırsın ya da bıraktığın neler var?
Oha soruya bak. Başlıyorum;

Elektrogitar aldım, hem de Japon, tam bir geyşa, kursa başlayacaktım, mesailer falan bir türlü olmadı, olamadı. Ama aşığım kendisine. Geyşa'mın çıplak fotoğrafı için tıkla; ahanda burada. (tıkla tıkla süper lan)

Tofıl'a girmeye niyetlendim, çünkü bayağı para veriyorlar ya maaş zıplıyor resmen, bir kaç hafta kastım, baktım olacak gibi değil bıraktım. Maaşım artmadığı için de ihtiyaçlarımı azalttım.

Kitap aldım geçen aydı sanırım, 420 sayfa, adını da yazıyim: "Benden Sonra Devam - Akın Öngör" her gün 1 paragraf falan okuyorum 5 yıla bitecek inşallah.

dSLR fotoğraf makinesi aldım geçen, ama onu tam bırakmış sayılmam, ama şimdilik fazla zaman ayıramıyorum, ama ayırmak istiyorum, ama çok çalışıyorum lan bildiğin gibi değil. Dertlendim bak.

Bir yıldır bir havuza kaydolup yüzmeye başlamayı planlıyorum, olmuyor. Beraberinde sportik aktiviteler falan, (ulan koşarım diye iPod aldım, serviste ya da ikikatlıda dinlerken uyuyakalıyorum olaya bak.)

Geçen gün de, yemek yiyordum beğenmedim yarım bıraktım.

2. Yakın zamanda kaybettiğin biri var mı?

Çelişkili bir soru aslında bu, her gün birilerini kaybediyoruz sonuçta, yakın akraba ise yok, uzak akraba ise var, ahbap diyorsan o da var, geçen de bahçede kedi vardı onu kaybettik, bulamadık hala.

3. En ağır bulduğun, sana dokunan bir yemek var mı?

Karnıyarık. Ama bana dokumaz. Ben de ona dokunmam.

4. Cinsellik ve aşk anlamında unutamadığın biri var mı?

Yok. Unuttum hepsini.

5. Çocukken sevdiğin çizgi filmler?

Çok var ya (hala izliyorum ki aslında): Voltron, Örümcek Adam, Red-Kit, Tsubasa, Benjamin (bunların sadece adlarını hatırlıyorum çizgi filmin adı neydi bilmiyorum :) )

6. Blogger'a ne zaman kayıt oldun? Kim vesile oldu? Nereden duydun?

Uuu çok maziye gittin ya, bekle hele bakalım bi' arşivlere bakalım.

Blogcu'yla başladım. 8 Mayıs 2006. Dün gibi hatırlıyorum çünkü hikayesi vardır, neyse anlatırım birazdan. Gerçi duruyor hala ama hiç bakmıyorum, şuradan: http://monera.blogcu.com/ (onları da bir ara bir toparlamak lazım ya) Sonra blogcu baya baya kasılmaya başladı satıldıktan sonra, -ki şimdi tekrar bi' login olmak istedim baktım hala kasılıyor- Ben de yetti canıma diyerekten blogspota geçtim, Tarih: 22.06.2008. (oha amma olmuş, ilk yazı: http://arenom.blogspot.com/2008/06/nerede-kalmtk.html) eşekten inip ata binmiş gibi oldum. Ata binmeyi bilmem gerçi. Hoş, eşeğe de binemem zaten. Bir süre ikisini beraber götürdükten sonra, baktım olmuyor, blogcuyla anlaşarak ayrıldık.

"Neden blogspot?"un cevabı yukarıda. Ha yok neden blog yazıyorsun deli misin divane misin diyecek olursan, e biraz. Ya o zamanlarda bir kız arkadaşım vardı, takılıyoruz hoşbeş falan, blog mlog bişeyler diyor, kendini ifade ediyormuş, versene dedim adresini bakayım bir nasıl ifade ediyorsun kendini, yok vermem falan triplere girdi. Ulen töbe töbe, bunu da anlamam, sanki bulamıycam, neyse ama üstüne gitmedim, sonra bu yine blog mlog bi'şeyler diyor, yahu versene şu adresini bakayım nasıl yazıyorsun dedim, yok vermem falan, kendin aç bak banane falan triballere girdi, sitenin adını verdi, blogcu'ymuş. Sen misin bunu diyen deyip, önce kendim bi' blog açtım, yazdım falan, çocukluktan severim zaten bi'şeyler yazmayı, sonra -gıcık oldum ya-, aradım budum tabi hanımefendinin blogunu. Abow, ulan bir de baktım ki neler anlatıyor? Bana başka, elaleme başka, yalanın bini bi' para, bana başka şey diyor, bloga başka şey yazıyor, lan n'oluyor? Bir kaç hafta böyle gizli gizli takip ettim, yalan yok. Ama yani ağır tahrik vardı napim. Neyse, baktım olacak gibi değil, elveda bile demeden kestim görüşmeyi. Bir sabah aradı, napıon falan dedi, uyuyorum dedim kapadım telefonu. Daha da aramadı. (Lan amma anlattırdınız he. :] )

7. Çok paran oldu neler yaparsın?

Çok param olmadığını nereden biliyorsun? :]

Ehehe, yok lan çok param yok, çok param olsa, bankaya yatırır, işi gücü bırakır, keyfime bakarım.

---
Oooy , amma uzun oldu.

Şöyle yapalım, tek tek belirtmek olmaz, sonuçta yazmak isteyen olur istemeyen olur, sonra mesela bi'kaç kişiyi seçerim, cevaplamazlar falan, sap gibi kalırım ben de, böyle olmasın diye, tüm izleyici kitlemi bu mim'e davet ediyorum, bu yazıyı görüp de, blogunda mim olarak cevaplamayanları tavşanlar kovalasın.

2 yorum:

lazanya dedi ki...

ağzına sağlık :) möcük :*

Monera dedi ki...

reca :]