21.07.2010

Barbur aldık mutluyuz: aslında çok saçma

Sevgili günlüki, tüm evrenin bana karşı olduğu şu barbur alma sürecinde, tüm badireleri atlattım ve kampanyanın bitmesine bir gün kala nihayet sonunda aşikar aralıksız biteviye filhakika ve bilmukabele siparişimi vermeyi başardım. Yippii diyesim var. (aklıma o anda gelen tüm kelimeleri kullandığım için cümle biraz anlamsız gelmiş olabilir, ama bak devam et yazı daha da anlamsız gelecek.)

Dün akşam kredi kartı mağduru oldum siparişi veremedim, hemen Flash Tv'yi aradım ki Yalçın abi sorunuma bir çözüm bulsun diye, ama süper yaşlandırma tekniği kredi kartımda işe yaramadığı için sorunum çözülmedi.

Mecburen bayıldık borcumuzu açtırdık bugün limitimizi.

Ama o yetmedi. Çünkü şirket bilgisayarlarımız sağolsunlar, bir https hataları, bir 443 hataları falan oooh bi güzel öyle bön bön ekrana bakırttılar beni.

Sonra iPod'um imdadıma yetişir sandım. Güvendim. Aldandım. Yetişti yetişmesine amma, en son kredi kartı bilgilerini girerken site cortladı. Açılması gereken combobox'lar açılmayınca bizim sipariş yine yan yattı.

Ve sonra eve geldim. Eski emektar, gürültücü, sıcak bilgisayarımın başına geçtim, patır patır [bu nasıl efekt?] verdim siparişi. Ter içinde kaldım ama başardım. Victoryyy! (Bakınız: worms armageddon)

İşte bütün bu saçma koşturmaca, bu heyecan, bu curcuna şunlar içindi. Şunlar aşağıdadır. Vatana millete hayırlı olsun.

Baksana olm, kuzu gibi ayakkabılar ya. :]

Hiç yorum yok: