20.07.2010

Deliriying


Olm çok fena alışveriş yapasım var lan günlük, yoksa ben manyak mıyım?

Evet, (evet mi?). Şu an içimde gem vuramadığım (ba ba ba laflara bak) bir Barbour ayakkabı alma isteği var. Hem de Regno. Hatta biri biraz gazlasaydı bugün (bakınız Miyaw) şimdi çoktan kahverengi Barbourların siparişlerini vermiştim bile internetten. Ama olmadı. Olamadı. :] (niye gülüyorum, veremedim siparişi, depresyonda mıyım lan yoksa?)

Öeh, bugün arkadaş dedi, Güneşli'de bunların outlet'i mi varmış ne varmış, bi gideyim diyorum haftasonu ne dersin günlük. Valla sen ne dersen de ben üşeneceğimi sanıyorum. Oralara kadar gidemem. Lan gazlasaydı birileri iyiydi, alaydım şunları internetten. :]

2 yorum:

-Mir. dedi ki...

aldın da iyi bok yedin zük gibi ayakkabıları. sana bi nayk neyin alaydık?

Monera dedi ki...

Ehehe :) yok istemem nayk. sen bunları bi' de ayağımda gör vihüü. :] o beğenmediğin "danger" çantamı takıp gezecem bunlarla :] kıkıkık