2.07.2008

eve gitmek istemek var ben


Sevgili günlük, iş yerinde ayrı bilgisayar ev yerinde ayrı bilgisayar olunca insanın hali pek yaman oluyor, çünkü barnaklar kafayı yiyor, ne orada bir düzen oturtulabiliyor, ne evdeki klavye ile muhabbet edilebiliyor, böyle uzuun uzun bakışmalar, açacak konu bulamamalar, ne yazdığını bilememeler, falanlar filanlar...

Sonra ben bugün ayrıca pek bir acayip yoğundan daha feci acayip sürmenajımsı bir gün geçirdim. Yarın da böyle olacak sanırım. Öğlen tatilinde sizlere "kafayı yemiş bir işkolik ne yapar acaba?" nın cevabını vermek için oturdum bunu çizdim. Şunu. Aşağıda. Şu işte.


Bu nedir?

Olay tamamen kaşıkla ilgili dostum, biliyorsun aslında kaşıkla sadece çorba içilmez.

Öğlen tatilinde -öğlen tatili mi öğle tatili mi polemiğine girmeyelim şimdi- benimlen poleniye girme polyanna lütfen, karşımdaki angut bilgisaylar yüzünden girdiğim psikolojik daralmalar neticesinde, bu binary hurdalara olayı düz mantıkla anlatmanın yolunu buldum, gittim "ben eve gitmek istiyorum" isimli duygu selimi modelledim. Ahanda yukarıda, şurada, üstte işte orada. Tıklayınca büyümesi lazım, eğer büyümüyorsa neden büyümüyor diye bana gelmeyin. Zira bugün yeterince jpeg, bitmap, word, visio, excel, excell, exell, bu ekseli bir defada hop diye doğru yazanlar birleşebilirler mi, gup falan kursunlar. Sana sevdanın yolları bana kurşunlar. Ahhahiyo.

Hayret edilecek bir kavram olaraktan, bugün üstelik günlerden Çarşamba olmasına rağmen, teee Mecidiyeköy'den, tee Maltepe'ye tam bir saatte geldim. Önceki haftalardan takip ettiğimiz kadarıyla Çarşamba günleri trafiğin diğer günlerden biraz daha yoğun olduğu kanaatine varmıştık biliyoruz. Hayreting, tam bir saat.

Ha günlük bu arada dün de ayrıca geçirdiğim sıcak daralmaları yüzünden de kafayı üçnumaraya vurdurmuştum. Cümle aleme hayırlı uğurlu olsun.

Yahu bir de misafir olayı var şimdi evde, gerçi zararsız kişiler, içerde takılıyorlar, ama yani ne bileyim, çak'ı izleyecektim, gitti güzelim dizi arada kaynadı.

Böyle işte günlük, işte ayrı klavye, evde ayrı klavye mi, tabiki hayır, evde aynı klavye, evde aynı klavye, şu işten bir atsalar beni ne güzel olur. :) İşkolik olmasam bir dakika durmayacağım da işte neyse. Ya da şu homeoffice olaylarına giren bir şirket falan? Hı ne dersin?

Hiç yorum yok: