28.07.2009

Hır

Lan olm şu an var ya... Nasıl sinir oluyorum anlatamam... Lan bir uydu alıcısı insanı bu kadar zorlar mı be. Groaaaaaaaaaw. Grööaaawww. Grööaaaaaan. Grööaannnlaaannddd.

Osuruktan teyyare selam söyle o yare, hayır yani uydu da uyduya benzese içim yanmayacak. Ulan aşırı teknolojikti bana dar geldi yanlardan sıktı biraz dicem. Ama yok, kaç yıl önce alınmış hundayi marka bir uydu alıcı. Dünya yüzeyindeki ilk uydu alıcılardan biri herhalde. Version: Fossil. Şimdi resmen kendimle hesaplaşıyorum elin Çinli Koreli düdük uydu üreticileri yüzünden. Lan kendime güvenimi yıktınız laayn. Yani şimdi şöyle diyeyim, bu elektronik aletlerle benim aram hep iyi olmuştur günlük, ben biliyorum kendimi, tuşları varsa bir şekilde çözerim ben onu. Nasıl olur ya? Hangi idiyot programcı programladı seni bilmiyorum ki, yani ne kadar zor olabilirsin, daha ne kadar sorun çıkartabilirsin bana bilmiyorum.

Hiç yorum yok: