20.08.2009

Fasarya en doğalından

Extremely cold




[taproot - again and again]


can sıkıntısı var günlük gelip geçici olanından workaholic olacağım bu gidişle herşeyi bırakıp işe güce mi dalsam diyorum ne dersin hatta bak noktalama işaretlerinin de ta ta ta taramalı yaz taramalı tüfek sesi cebine gelsin bunu gördüm ben geçen gün bir filmde ekran altı reklamı olarak halbuki mitralyöz aslında yani öyle derlermiş bir romanda rastlamıştım henüz orta sayfalarında yağdırıyordu mübarek yağdır mevlam su uzun zamandır kitap okumadığım farkettim bak şimdi tatilde bir kitap geçmişti elime adı hapisde ama d ile hatta maksim gorkinindi aa dedim yahu pardon kitap sizinmiş sanırım geri verdim çünkü daha ilk sayfasından nolur beni okuma diye ayaklarıma kapandı kıramadım ben de jast niid sam taym tu mayseeelf ıgein niid tu bring bek mi old deys wen ay was in kontrol of may layif ıgein en ıgein yatayım da geçsin nokta nokta nokta evet tam üç tane wen aaayy

Hiç yorum yok: