26.09.2009

Bir cacık olmayacak saçma post

Sevgili günlük, bak sana bi'şey diyeyim, bir adamın ya da kadının [böyle tek tek yazmak yerine bir insanın da diyebilirdim, ama demedim, keşke deseydim de bu kadar uzatmasaydım, neyüse.] işgüzar olduğunu nasıl anlarız, ondan bahsedeceğim.

İşgüzar değilmiş len yanlış gelmiş aklıma. Hani böyle işi yapmış olmak için yapan kişilere ne denir, eli işte gözü oynaşta denir de o da çok uzun bunun bir kelimelik olanı yok mu? Lan bi'şey anlatıcam kelimeyi bulamadığım için anlatamıyorum iyi mi, püh bana. Püh?

Neyse, bir insan cacık yaparken hıyarı rendeliyorsa o insanda bir işten kaçma, kaytarma, işi savsaklama potansiyeli vardır bak ben bunu sana diyeyim.

Bugün yine mutfağa giriştiğim günlerden biriydi sayın günlük. Cacık yaptım bugün. Ben cacığa cacık demem hıyarları küpküp kesilmemişlerse, aha bunu da buraya yazıyorum.

Hıyarları küp küp doğramak senin için de bir çin işkencesi haline mi geliyor, o zaman şimdi anlatıcaklarımı hemen usb'ne kaydet de upload to your brain. [Ouuv dostum çok koolsun.]

Şimdi ben bu hıyarları soyduktan sonra tepesinden bıcakla 8'e falan bölüp sonra elimde doğrardım. Amman ne eziyet. Halbuki bugün yine üstün mühendislik zekamı kullanarak acayip bir çözüm geliştirdim. Şimdi bu hıyarları tepeden elimde doğramak yerine, tezgah tahtası üzerinde jülyen kesip kesip hepsini birden küpküp anladın sen onu evet. Yahu acayip süratli ve bir o kadar da insana bir aşçı havası katıyor ki aman yeme de yanında yat.

Ne kadar saçma bir yazı oluyor, n'apalım kardeşim dünya yüzeyinde bir cacık yapan sensin sanki töbe töbe.

Bu arada Sonic Youth diye bir grup keşfeyledim, ama şarkılarını bu gerzek yazıda heba etmek istemiyorum, onun yerine yukarıya koydum zaten acayip bir şarkıları var "dörti buuts" diye, acayip cidden.

Şu aralar da yıllar yıllar ve yıllar öncesine dönmüş "Dream Theatre" dinliyorum, pek keyifli ama sıkılacak gibiyim birazdan. Şu an "Fatal Tragedy". Neyse. Bu kadar gevelediğim yeter, gelelim asıl konuya. [Ahahaha daha bir de asıl konu varmış. yürü git len.]

:]

Hiç yorum yok: