4.10.2009

Arananları verelim - Vol: 1

Sınırlı sosyal sorumlu bir blog olmanın getirdiği manyaklıkla, şu google'da arayıp arayıp da bu blogu bulan yolunu şaşırmış ziyaretçilere yardımcı olmaya karar verdim az önce.

Çünkü baktım ki 75 farklı anahtar kelime kullanıp da bu blogu bulan insanlar var, ve aradıklarının çoğunu da burada bulamamışlar, [peki bu blogu nasıl bulmuşlar o ayrı bir konu] insanlar cevap arıyorlar, insanlar arayıştalar.

Madem arıyorsunuz, alın buradan buyurun. Şimdi şu anda burada, aradıklarınızın bazılarını yayınlıyoruz :] Alfabetik olarak...

bilgisayarda ben beş kere shift tuşuna bastım yıllara girdim ve şimdi klavye çalışmıyor: Klavyen çalışmadığı halde bunu yazıp aramış olman gerçekten insanüstü bir hareket. Helal olsun diyorum. Boşver çalışmasın, sana klavye falan lazım değil zaten gördüğüm kadarıyla. (5 kere shift'e basınca yapışkan tuşlar açılır ama yıllar falan nedir onu bilemedim.)

bir kompozisyon yazalım: Yazın tabi.

çam fıstığı nasıl kırılır: Oha lan, harbiden bak bunu açıklamıştım ben. Vay be insanlara faydalı olduğumu hissettim bak şimdi.

dizimi bükemiyorum: Zorlama fazla, doktora git.

elsidiler: El Sidi'ler, Tunus dolaylarından bir aşiret. [Yok artık]

herşeyi yiyen adam bear: Aman bırak ya uzak dursun midesiz cibilliyetsiz.

internetten film izlemenin sakıncası var mı: Var. Kota girebilir.

kendi virüsümü nasıl yapabilirim: Len nasıl amaçlarınız var sizin?

korniş kim takar: Ulan dur bakayım ben de arayacağım ne çıkacak. Oha 5. sırada çıktım.

kırılmayan cevizi nasıl kırarız: Kırılmıyorsa üzerine gitmemek lazım. Tatlı dil dene. Şiddet her şeyi çözmez. Ama şunu da bilmek lazım ki her şeyin bir dayanma noktası vardır. Kırılmayan ceviz diye bir şey olmaz. Her ceviz kırılır. Nasıl, kafan karıştı değil mi, ulan vur kır nasıl kıracan başka.

limon gördüğümüzde nie ağzımız sulanır: Çünkü limon ekşidir. Daha önce limonun tadına bakmış ve ağzı yüzü buruşmuş birisi limon gördüğü zaman beyindeki limon yeme cisimcikleri harekete geçer, sanki limon yemiş gibi hissedip foşur foşur tükürük salgılarlar. Daha önce hiç limon yememiş birisinin ise ağzı sulanmaz, sırtı kaşınır. Daha önce limon yememiş ama portakal yemiş birisinin ise tüyleri diken diken olurmuş diyorlar İsviçreli bilim adamları. Denemişler sanırım. Ama yazılı kayıtlara ulaşamadım.

olmaya dabilir yazım: Bununla ilgili sevgili wolfanımın dayatmasıyla bu şekilde yazımı kabul edemiyoruz maalesef, onun yerine "Olmayabilir de" şeklinde yazıyoruz. Hadi bakalım. :]

oturunca dizimi bükemiyorum: Aa bak birisi daha vardı o da dizini bükemiyordu, iki üç kelime üstte, yalnız değilsin yani üzülme. Hımm yoksa o sen miydin? Aynı şeyi farklı kelimelerle arayıp da beni neden meşgul ediyorsun len, yürü git doktora anlat derdini.

titanyum gözlüğüm neden yamuk duruyor: :] Bunun iki sebebi olabilir. Ya gerçekten yamuktur ya da sende bir yamukluk vardır.

Dipnotdediğindipteolur: bunlar ciddiye alasınız diye yazılmadı. :]

Hiç yorum yok: