3.10.2009

Bir Cumartesi Daha Böyle Başlar...

Cumartesiye nasıl başladım?

Saat 10:00'da ötmeye başlayan samsung'umun waterdrop tone'unu susturup tekrar uykuya dalmıştım. Sonra gördüğüm garip rüyanın etkisiyle 11:30'da uyandım.

Kalktım gittim elimi yüzümü yıkadıktan sonra ağzıma bir adet bitter madlen çikolata atıp, yiye yiye gidip çay koydum. Kokulu arap çayını demlemeye başladıktan sonra gidip açılmakta zorlanan televizyonumuzu saç kurutma makinesiyle ısıtmaya başladım. [Böyle antika bir televizyonumuz var bizim, ekieki.]

O ısınadururken geldim bilgisayarımı açtım, şarkı açıp, gelmeyen maillere baktıktan sonra iki üç blog gezdim, lan dur bak şimdi çay aklıma geldi bunları yazarken, bi' çaya bakiym.

Çaya bakıp geliyorken ısınmakta olan televizyon aklıma geldi, tutuşmasın diye gidip bir de onu açtım, yeterince ısınmış ve artık çalışmaya başlamıştı. [Makine soğuk kavramını yoğun bir şekilde yaşıyoruz biz ailecenek. :] ]

Televizyonda hüsnüdeniz aşkı vıdıvıdıları vardı. Kız hapisten çıkmış da, oğlan kelepçe kolye takmış da, vıdvıd da vıdvıd. [Notumnotsunnot: Ben Hüsnü'ye çok gıcık olan bir insanım.]

Sonra artık televizyon da açıldığına göre ve çay da demlendiğine göre gidip kahvaltı yapmam gerekli benim diyerekten, dün akşam ablamdan getirdiğim ekmeği ve karper peynirini, ayrıca evdeki eritme peynirini, kaçar peynirini ve bi'peynir daha var onu bilemedim şimdi ne olduğunu yemem belki onu bilmiyorum, yemeye gidiyorum. [Hehehe len kaçar peyniri de ne?]

Bu arada tüm bunları yaparken bu işlere fon müziği olan şarkı da budur:
Yani şudur:
Aha buradadır:
[Lan bulamadım şarkıyı iyi mi?, Kahvaltıdan sonra editleyip ekleyeyim bari, karnım aç.]

Editmedit kısmısı:

Evet gittim kahvaltıyı hazırlarken kapıya gelmiş olan gazeteyi alıp göz atmak üzere masanın üzerine bıraktım. Sonra da çayımı alıp masaya oturaraktan kahvaltıya başladım.

Televizyonda hiçbi'şey yok günlük biliyor musun, izlemeye değer yegane şey ellendegeneres şovdu. Bir de sienbisie'de onetreehill diyebir dizi vardı, ilginç.

Bir de bak bu televizyon harbi insanın beynini yıkıyor gazeteyi masanın üzerine koyduktan sonra şimdi aklıma geldi açıp da okumadım bile.

Evet şarkı geliyor:
"Habib Koite - Wassiye"

Hiç yorum yok: