1.10.2009

Ulan ben manyak mıyım???

Yahu günlük, an olur kendime acayip gıcık olurum bazen ama geçer Allah'tan. [Çünkü aslen vurdumduymazlarda inecek var.]

Geçtiğimiz günlerden bir gün sinsice yanıma yaklaşan annem direkman [böyle bir kelime yok] aniden, çaktırmadan sordu...

- Oğlum sen n'apıyorsun?
Ve tereddütsüz cevap verdim,
- İyiyim anne senden naber?

Bunun üzerine annem sanki tanışmıyormuşuz gibi arkasını dönüp gitti. :] Ara ara bir kaç günde bir soruyor böyle, hınzır mıdır nedir?

- Oğlum sen n'apıyorsun?
- Bişeyler yazıyorum.

- Oğlum sen n'apıyorsun?
- emesen'deyim arkadaşla konuşuyorum.

- Oğlum sen n'apıyorsun?
- Müzik.

- Oğlum sen n'apıyorsun?
- Anne bi kayıntı yapsana be.

- Oğlum sen n'apıyorsun?
- Açtı mı beşyüzbini adam?

- Oğlum sen n'apıyorsun?
- Yatıcam birazdan.

- Oğlum sen n'apıyorsun?
- Hiiç.

Gidişatımdan hiç memnun değil biliyorum.
Ama ne yaptığımı inan bilmiyorum.

2 yorum:

efsa dedi ki...

Kontrol ettiği çok belli. :)

Monera dedi ki...

Ahahaha, hiç işi olmaz efenim öyle kontrolle falan :]

Bu "napıyorsun" sorusu yani genel anlamda, amacın nedir gibisinden, ne ayaksın olm sen gibisinden.

(Gidişatımdan memnun değil de biraz :] )