8.12.2009

Sabah sersemliği

Sevgili günlük kaç gündür dikkat ediyorum, [evet dikkat ediyorum ben öyle bazen] camdan dışarı baktığımda sürekli bir sis sürekli bir duman. İstanbul’un havası pek bir kirlenmeye başladı sanırım ya. Gözle görülüyor yani. Misal şu anda camdan dışarıya bakıyorum, ilerlerdeki devasa İstanbul Sapphire bir karartı olarak görünüyor. Oha diyorum, kafamı çevirip bakıyorum İş Kuleleri de öyle yuh diyorum, öte yana bakıyorum, aaa Kanyon görükmüyor bile, abarii diyerek normalde hiç vermediğim bir tepki veriyorum.

Kanyon’a gitmişliğim de yoktur hiç ayrıca, sevdiğimi söyleyemem de çok. [Ne biçim cümleler kuruyorsun evlat?] Gidemen gidemen gidemen, o kadar uzaklara gidemen.

Arkadaş geçen Gogıl Veyv davetiyesi gönderdi. Açıp da bakamadım uleayn. Yanarım da ona yanarım. Süreli midir acaba, süresiz midir, nedir, müdür? Süreliyse şimdi bir mazeret de bildirmek lazım, o oldu da, bu oldu da, aman giremedim de, n’olacak da, olur mu da, olmaz mı da, eeh boş yere uzatıyorum farkındayım…

O değil de insan alışıyormuş be günlük… Şimdi böyle deyince duygusal gireceğim sanıyorsun ama öyle değil, şu masa üstü simge büyüklüklerinden bahsediyorum. :] Monitör aldım ya geçende, hayvani bir çözünürlüğü olunca simgeler bit kadar kaldı, kaşındırmaya başladı. Alışıyor işte günlük insan alışıyor, ah alışıyor da, sonra zor geliyor, vay anam ben öleyim.

Lan biri aradı şimdi, telefonda Yahya diye birisinden bahsediyor, anlattı anlattı [nereden bulucam da sistemde, nasıl ulaşıcam da, nereye gircem de, n'apıcam?] "Yayla Bey'i şuradan şuradan şöyle bulursunuz sistemde" dedim "oradan işlem yaparsınız." [Sonra 2 saniyelik bir duraklama yaşadım] (Lan içimden düşündüm adama Yayla dedim galiba diye) Aynı cümleyi baştan kurdum, "Yayla Bey'i şu şu şu işlemleri yaparak bulabilirsiniz sistemde" dedim. [Sonra bir 2 saniye daha durakladım] "Pardon Yayla Bey'i" dedim. [Sonra artık duraklamayı bıraktım, gelişine denemeye başladım] Yayla Bey'i, Yahla Bey'i, Yahha Bey'i, [lan Yahya diyemiyorum...] en sonunda dayanamadım baktım bi'türlü doğruyu bulamıyorum, adama sordum "Ya adı neydi yahu?" diye. Ulan kafa kalmadı azizim...

Oldu o zaman.

Hiç yorum yok: