25.01.2010

Çıkarsamalar

İnsanların Ipod Touch ya da Iphone almaları, dokunma ihtiyacından mı? [Ben de ondan mı almak istiyorum?] [Çok dokunaklı.]

Ünlüler Twitter'ı biraz fazla mı sahiplendiler? Sanki zaten bunu bekliyormuş gibiler, herkes delirmiş gibi. [Bunun bir analizi yapılmalı, twitleyen ünlüler, ünsüzlerin kaç katı twitliyor?]

Peki bu twitlemeler, halkla bütünleşme isteği mi aslında ünlü kimselerin? Kime yazıyorlar? [Zaten birbirlerinin arkadaşlarıysa birbirlerinin telefonları da vardır, birbirleriyle görüşüyorlardır, birbirlerine gidip geliyorlardır, amma çok birbir dedim...]

Web 3.0 dedikleri, daha az, daha öz, daha anlıkmış. [Bir twitter mı yani, bu mu web 3.0? Yetiyor mu bu?]

Alıcam abi ben de bi' Ipod, yeminle alıcam. Sinirlendim ya.

Şu mu ya da, ifade özgürlüğü diyoruz, insanların içindeki duvarlara yazı yazma isteği mi dökülüyor böyle? [Duvara yazınca içeri alırlar çünkü, belki de almazlar. Ama soğuk şimdi ya.]

Herkes aslında çok mu anarşik (anarşist). Herkes aslında çok mu dertli? Herkes aslında hayatından çok memnun gibi. [Yoksa neden bileyim ki Kanyonda kimin ne yediğini?]

Ya da, kısa, öz ve anlık yazı yazmak, tamamen insanların tüketim alışkanlıklarıyla mı alakalı? [Kalın kitaplar okuyup, kısa yazılar yazıyoruz. Çok tüketip, az üretiyoruz.]

Web 4.0 ne olacak? Mors alfabesiyle mi anlaşacağız? [Ben anlamam.]

O zaman şu paparazzilik mesleği de artık ölecek mi? [Herkes zaten kendisinin magazin basını olmuş.]

Bir de herkes Bill Gates'i takip ediyor ya, işte ben onu hiç anlamıyorum. [Neden lan neden?]

Herkes aslında çok yalnız.



Çok önerilmez...
"Katatonia - Criminals"

Hiç yorum yok: