24.01.2010

Müzikal yanıma ağrı bastı

Sevgili günlük sana bu satırları karlı bir pazar sabahı buz gibi bir bardak üzüm suyu eşliğinde yazıyorum. Bardağı tutan sol elim dondu donacak. Fonda ise onyüzbinmilyonuncu kez dinlenen Katatonia - Complicity yatmakta. O kadar yüksek sesle diniyorum ki az önce önümde çalan telefonu duyamadım. Neyse. (or wadevır.)

Epılın (Bakınız: Apple) yeni tablet pc çıkaracağını duyduğumdan beri içimde bir heyecan bir tantana yani öyle böyle değil. Kalbim güp güp güpingen. Bir yazıda okudum, "Apple'ın yeni tablet pc'sinden ne bekliyorsunuz?" diye soruyor. Ne bekliycem lan önce insan olsun. Onu bunu bıraksın ipod fiyatlarını düşürsün önce.

İsmail YK, "feybuk feysbuk her gün aradım durdum" isimli acayip şarkısıyla yine listelere girmiş, adam patır patır şarkı yapıyor. (buradaki vurgu patır patırda) Ahaha, şarkının sözleri ne acayip. Çılgın.

Ay vont givaaaaaAap... Ulan çok güzel şarkı be. Resmen soğuk bir kış gecesinde köprü altından (mesela Galata) yağan karı izlemeye benziyor sarkıtlı saçakların üst kenarını oluşturduğu bir bakış açısıyla köprünün ayağına yaslanıp, siyah beyaz. Deliberation'dan sonra (Wolf'anıma sevgi saygı hürmet bu şarkı için) Complicity akli dengemi bozan ikinci bir şarkı oldu.

Bir de "noise" var. Dün Gü' hanımdan "noise" diye bir müzik türü varolduğunu öğrendim. "Daisukeeee" neydi yahu tam adı bi'saniye, "Kashiwa Daisuke". "Requiem" diye bir şarkısı var. Kısıtlı numuneler içinde en çok bunu beğendim. Kendisini hiç bir müzik türüne ait hissetmeyenler için çok önerilir.

Ben bi'şey daha diyecektim. Ama şimdilik unutmuş gibiyim.

Hiç yorum yok: