20.03.2010

Telekom'a bireysel sayıştay

Lan sevgili günlük, aziz dostum, yegâne arkadaşım...

Bana bu kalbin kadar temiz, yüreğin kadar pak, beynin kadar boş sayfayı ayırdığın için sana teşekkürü borç. Bilahare karttan çekersin, ekstre bi' kesilsin de, 1 ay sonra öderim. Yap bana bu kıyağı. Neyse.

Ekstre dedim de, aklıma geldi. Zaman zaman, böyle celallenip, ulan hakikatten bu faturalar doğru mu geliyor, yoksa çaktırmadan bizi düdüklüyorlar mı diye eve gelen bilumum faturayı tekrar bi' hesaplayayım, alıp inceleyeyim, koynuma sarıp uyuyayım diyorum. Ama üşeniyorum.

Ama bugün misal, telekom'a el attım. Zaten basılı faturayı kestiklerinden beri içimi kemirip duran bir şüphe vardı. Fatura gelmiyor eve, mail desen ayrı [ona gelicem diğer paragrafta, ulaşamayalım diye sistemin müsaade ettiği tüm engellemeleri yapmışlar], ulan dedim ufaktan ufaktan sokuşturmasınlar bize, içime bi' dert düştü.

Önce sitede dolaştım dolaştım nereden girileceğini bulamadım e-faturaya, [meğersem ttnet'in sitesindeymiş] sonra mailime gelen en son fatura mailinden hareket edip, siteye ulaştım. Hadi resim doğrulamayı anlarım, hadi hizmet numarası falan onu da bi' yere kadar anlayabilirim, ama tüm bunları girdikten sonra bi' de kullanıcı adı ve şifreyi ne demeye girdiriyorsunuz anlamadım ki. Faturama ulaşmak için onmilyon tane tuşa basmak zorunda kalıyorum. Atsanıza ulan faturayı .pdf formatında maile, ne uğraştırıyorsunuz milleti. [bonus'u örnek alın mesela.]

Neyse, faturayı bulmanın ayrı bir dert olması yetmezmiş gibi, faturayı anlamak daha da ayrı bir dert. O bedeli, bu bedeli, kampanya indirimi, kdv, ötv, özel aramalar, bedava konuşma, sms, yuvarlama, lan n'oluyo laan. Onu onla topluyorum, ondan çıkarıyorum, ondan kdv, ondan ötv, aa bi' dakka, ona şu dahilmiş, ondan bunu çıkarayım, haydaa, indirimleri unuttuk, kdv'yi hesapla, ötv'yi bul, ekle, lan kardeşim, bakın hem lan, hem kardeşim diyorum, yapmayın bunu, adam gibi fatura gönderin.

Zaten, haybinkunduz faturanızı diyerekten, kapadım çıktım. [Şimdi ise tekrar açmaya korkuyorum.]

Olmaz olsun böyle müşteri memnuniyeti, olmaz olsun böyle fatura mantığı. Sinirlendim bak ya.

:]

(Ne gülüyon.)

Hiç yorum yok: