9.08.2010

Havaiyan tropik

Üstnot: İpeğin bundan 1500 yıl kadar önce Çin'den kaçak getirilen ipek böcekleri sayesinde Türkiye'de üretilmeye başladığını öğrendim az önce. (Belgesel izleyin millet.)

Olm acayip uykum yok ha. Böyle de ters bi' durumdayım, bütün gün doğal besin, taze meyve, serin ortam falan derken fulltayım uyukladım. Şimdi, hem sıcak zaten, hem de bir gıdım [gıdım nedir?] uykum yok. Ne yapacağımın da zerre kadar umurunda değilim. Ahahah cümleye bak. Herkesin hayatına kimse karışamaz gibi ulvi bir cümle.

Bu arada biz ailecek ipek böcekçiliği işine girmeye heveslendik, du' bakalım n'olacak?

Aha böcek möcek deyince aklıma geldi ki, zuukingdomdaki havyanatı beslemeyi unuttum!

Bu arada sanırım o işten vazgeçtik, serin ortam havadar bina falan lazımmış, ki bizde yok. Bizim eve güneş bile dilekçe doldurup giriyor son bir kaç yıldır. (Sürekli paragraflara bu arada diyerek başlıyorum. Hangi arada ulan hangi arada?)

Şu hayvanata bi' bakiym de gelirim belki gene.
Sen de beni bayağı bayağı deli yaptın he. Bayağı bayağı konuşuyom ben senle.

Edüt: Aha, ZooSpin'de Kanada Kunduz'u çıktı.

Hiç yorum yok: